اخبار بازی

کوجیما : Boss و Cobras یکی از ایده های MGS5

Hideo Kojima در مصاحبه ای که درباره ی حقایق Rising انجام داد ، در رابطه با ایده های خود برای MGS5 نیز صحبت کرد. که یکی از این ایده ها چیزی نیست جز ماموریت سری Boss و Cobras در Normandy در اوج جنگ جهانی دوم. او میگوید بعد از عرضه ی MGS4 ایده های خود را با تیم سازنده در میان گذاشت.

" بعد از عرضه ی MGS4 در سال 2008 تیم سازنده استراحت کوچکی برای پروژه ی بعدی داشت که البته ما در موقعیتی بودیم که باید برای MGS5 نقشه میکشیدیم. در همین راستا من چند ایده به ذهنم رسید. ایده های زیادی در سر داشتم نظیر ماموریت فوق سری Boss و گروه Cobra در حمله به Normandy . ایده هایی که در سر داشتم رو به تیم سازنده دادم تا شروع به ساخت بازی کنند این اتفاق تابستان سال 2008 اتفاق افتاد. البته اینکه بار ساخت MGS5 بر روی دوش اعضای جوان تیم باشه خیلی سنگین بود و آنها هم در برابر اینکه این پروژه بدون دخالت من انجام بشه مقاومت کردند و نپذیرفتند.
در همین زمان بود که من در حال کار برروی پروژه ای بودم و میخواستم تیم برروی یک عنوان جدید کار بکند. بعد از این اتفاقات یکی از اعضا ایده ی ساخت Rising رو داد که داستان در رابطه با Raiden باشد و همچنین یک بازی با داستان فرعی که تیم سازنده احساس راحتی بکند"

Boss کمک کرد تا گروه Cobra در زمان جنگ WW2 ساخته شود ، گروهی متشکل از Pain , Fear, End , Fury و همچنین Sorrow . در MGS3 اشاراتی بود به اینکه این گروه به Normandy فرستاده شد و این ماموریت بسیار سری بود.
همچنین کوجیما صحبت از پروژه ای میکند که با ایده های او ساخته شده بود و وقتی این پروژه را به دست اعضای جوان تیم سپرد اون ها نپذیرفتند. نام این پروژه مشخص نیست شاید پروژه ی Ogre باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا