اخبار بازی

کوجیما می‌خواهد عنوان معرفی نشده جدیدش در آینده به یک فرانچایز محبوب تبدیل شود

خالق افسانه‌ای سری خاطره‌انگیز «Metal Gear» به‌تازگی اعلام داشته‌است که انتظار دارد تا پروژه معرفی نشده تازه‌اش که توسط استودیوی مستقل جدید وی یعنی «Kojima Productions» و با کمک شرکت «سونی» در دست ساخت است، به میزانی تاثیرگذار باشد که وی بتواند توسط آن جهان و اکوسیستمی تازه خلق کند که حتی در خارج از صنعت گیم نیز ریشه کند و به عبارتی دیگر وارد سرگرمی‌های دیگر نیز بشود. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه باشید.

 

به‌تازگی طی مصاحبه‌ای در مراسم «DICE 2016» از یکی از افرار تاثیرگذار صنعت گیم یعنی «هیدئو کوجیما» سوالی مبنی بر اینکه; آیا وی می‌خواهد طی آخرین پروژه خود دوباره عنوانی را خلق کند تا پتانسیل این را دارا باشد که در آینده بتواند به یک سری بازی گسترده و بزرگ همانند سری «Metal Gear» تبدیل شود، پرسیده شد. وی در جواب این سوال اظهار داشت که:

 

«در این پروژه در حال حاضر ما به همراه شرکت «سونی» در حال ساخت عنوانی هستیم که قرار است یک عنوان تازه‌وارد (New IP) به‌شمار برود. البته که من هنوز نمی‌دانم که این عنوان قرار است در آینده به یک فرانچایز تبدیل شود یا نه، اما بشخصه می‌خواهم دست به خلق عنوانی بزنم که به اندازه‌ کافی تاثیرگذار باشد تا بتواند در آینده به یک سری بازی تبدیل شود.»

 

وی افزود:

 

«منظور از تاثیرگذار بودن، عوامل و عناصری است که در بازی منحصر به فرد جلوه کنند; شخصیت‌های آن عنوان، دنیای منحصر به فرد آن. این تاثیر همچنین می‌تواند به خارج از قلمرو بازی‌های ویدیویی نیز رخنه کند تا بتواند خود را در بستر‌های دیگر سرگرمی همانند انیمه، مانگا و حتی صنعت اسباب‌بازی وارد کند; به عبارتی ساده‌تر، می‌خواهم این پروژه جدید عنوانی باشد که به اندازه کافی غنی جلوه کند تا قابلیت این را داشت تا آن را گسترش داد.»

 

در حال جاضر کوجیما در استودیو‌اش به همراه بخش سرگرمی «سونی» در حال ساخت عنوانی مورد انتظار است که قرار است در ابتدا برای دو پلتفرم PC و PS4 عرضه شود و به عبارتی دیگر تا بدین لحظه این عنوان انحصاری این دو پلتفرم ذکر شده تلقی می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا