اخبار بازی

کوجیما: محدود به Metal Gear Solid نیستم

طبق سخنان Hideo Kojima، بازی Metal Gear Solid: Ground Zeroes راهی را پیش پای IP های جدید خواهد گذاشت.

در طی مصاحبه با EGM، کوجیما از به کار بردن عبارت Ground Zeroes خودداری نموده و بیشتر سعی داشت تا از "Metal Gear بعدی" استفاده کند و به عقیده وی، این بازی مفاهیم تازه ای برای IP های جدید ارایه خواهد کرد.
گرچه کوجیما در حال حاضر مشغول کار بر روی Metal Gear Solid: Ground Zeroes است، اما دوست ندارد تا به عنوان "سازنده سری MGS" ملقب شود.

وی در این باره می‌گوید: "من معمولا مرتکب اشتباهاتی می‌شوم. همیشه می‌گویم که می‌خواهم روی بازی های ابتکاری کار کنم اما Metal Gear برای من منفعت بیشتری دارد. به عنوان مثال برای ساخت موتور Fox Engine هزینه و وقت زیادی صرف شد؛ اما هدف اصلی ما از ساخت این موتور این بود که آن را برای Metal Gear بعدی استفاده کنیم. در این نسخه راه هایی را ارایه می‌کنیم تا با آن ها مسیری برای انتشار IP های جدید را باز کنیم.
اعتراف می‌کنم که آرزویم این است که در آینده، عناوین ساخته شده به دست من، "ساخته شده توسط کوجیما" تلقی شوند تا این که "ساخته شده توسط خالق سری Metal Gear" نام بگیرند؛ من هنوز توانایی های دیگرم را به صورت واقعی به دنیا نشان نداده ام. شاید سخنانم تظاهر و ادعا به نظر برسند ولی در هر صورت دوست ندارم که "سازنده Metal Gear" نامیده شوم. هنوز کارهای زیادی وجود دارند که من قادر به انجام آن ها هستم."

طبق شوایع، Metal Gear Solid: Ground Zeroes تابستان 2013 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا