اخبار بازی

کوجیما: ما ممکن است Metal Gear Rising را به یک فرنچایز تبدیل کنیم


Metal Gear Rising: Revengeance، عنوانی که در ابتدا قرار بود به طور کامل کنسل شود و دیگر از دست رفته بود، حالا به یک بازی کاملا جدید و نو تبدیل شده است که حتی امکان اینکه خود این عنوان به یک فرنچایز [سری بازی] تبدیل شود، زیاد است.

کوجیما در طی گفتگویی با CNN، اظهار داشت: " اگر این بازی به موفقیت بزرگی دست پیدا کند، در این صورت ما ممکن است آن را به یک فرنچایز تبدیل کنیم".

کوجیما سپس توضیح داد که چرا در ابتدا بازی را به طور کامل کنسل کرد و سپس آن را به تیم Platinum Games داد تا دوباره آن را از اول بسازد.

"بازی که ما داشتیم می ساختیم دیگه تقریبا از دست رفته بود تا اینکه ما این عنوان را به آن ها [Platinum Games] دادیم. البته این تغییر سازنده، به این معنی نیست که ما هیچ طراح [بازی] خوبی در تیممان نداریم. به هر حال، کلیت "Rising" یک چیز کاملا جدید و نو است".

"من این بازی را کنسل کردم و این تصمیم گیری از طرف من بود، به خاطر اینکه فکر می کردم در آخر سر، هیچ چیز خوبی از آن بیرون نمی آید".

به هر حال چیزی که کاملا مشخصه، این است که این بازی دیگر یک عنوان از سری Metal Gear Solid محسوب نمی شود. نام بازی تغییر کرده، سازنده و کارگردان بازی هم تغییر کرده و به جای تمرکز بر روی مخفیکاری دیگر کاملا به یک H&S تبدیل شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا