اخبار بازی

کنسول بعدی نینتندو در E3 2011 معرفی خواهد شد؟

بر اساس گزارش مجله معتبر Gameinformer ، شرکت نینتندو کنسول بعدی خود را که حدس زده می شود Wii 2 باشد، در E3 امسال معرفی خواهد کرد. همچنین گفته شده این کنسول برای آخر 2012 برنامه ریزی شده است.

اما Gameinformer ادعا کرده این کنسول بر خلاف Wii توانایی اجرای بازی ها در رزولوشن های HD را خواهد داشت و از لحاظ پردازش گرافیکی در حد PS3 و Xbox 360 یا شاید هم قوی تر است. این موضوع به نینتندو کمک می کند تا عنوان های مختلف مولتی پلتفرمی که فقط بر روی PS3 و X360 عرضه می شوند را نیز در کنسول خود داشته باشد. 

 گفته می شود نینتندو در حال حاضر این کنسول را به سازنده ها نشان داده تا به آن ها زمان خوبی برای آشنایی و ساخت بازی بر روی آن را بدهد. هنوز به طور دقیق گفته نشده این کنسول از چه کنترلرهایی بهره می برد، اما انتظار می رود هم از دسته های معمولی و هم Wii Motion Plus در آن استفاده شود. 

این خبر با این که شایعه است و هیچ تایید رسمی از طرف نینتندو صورت نگرفته، اما احتمال درست بودن آن بسیار بالا به نظر می رسد. فروش Wii در یکی دو سال اخیر بسیار کمتر از قبل شده و از کاهش یافتن عنوان های درجه یک این کنسول نیز می توان فهمید نینتندو کم کم دارد به سمت کنسول بعدی خود حرکت می کند.  

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا