اخبار بازی

کنسول آبی رنگ Xbox One S همراه با بازی Gears of War 4 عرضه خواهد شد

خرده فروشی Gamestop از کنسول آبی رنگ Xbox One S رونمایی کرد. این کنسول همراه با یک نسخه از بازی مورد انتظار Gears of War 4 در قالب یک باندل اواخر امسال [سال میلادی] عرضه خواهد شد. این رونمایی از طریق وب‌سایت این خرده فروشی صورت گرفته است.

نه تنها خود کنسول آبی رنگ است بلکه کنترلر همراه آن نیز به این رنگ آراسته شده است. این باندل تنها در مدل‌های 500 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد و شامل فضای بیشتر نخواهد بود. البته امکان گسترش فضای مورد نیاز در صورت تمایل مشتری از طریق یک هارد اکسترنال مهیاست.

همانطور که اشاره شد این باندل حاوی یک نسخه از بازی محبوب Gears of War 4 نیز می‌باشد. این باندل در تاریخ [1 نوامبر میلادی] با قیمت 299.99 دلار وارد بازار خواهد شد. این باندل تنها از طریق فروشگاه آنلاین مایکروسافت و خرده فروشی Gamestop قابل خریداری خواهد بود.

ویژگی‌های کلی این باندل که از سوی Gamstop تعریف شده به شرح زیر است:

  • بهترین بازی‌هایی که در آینده عرضه خواهند شد را به همراه بازی‌های کلاسیک کنسول Xbox 360 را در این مدل جدید کنسول نسل هشتمی Xbox One [Xbox One S] که 40 درصد کوچکتر شده تجربه کنید.
  • تجربه‌ای غنی‌تر و با کیفیت‌تر به همراه پشتیبانی از تکنولوژی HDR داشته باشید.
  • به استریم ویدئو‌هایی با کیفیت 4K از طریق شبکه‌های نتفلیکس [Netflix] و آمازون [Amazon Video] بپردازید، همچنین قادر به تماشای فیلم‌های بلوری با کیفیت فوق‌العاده‌ی 4K Ultra HD نیز خواهید بود.
  • با کنترلر بهبود یافته‌ی بی‌سیم Xbox همراه با تکنولوژی بلوتوث به راحتی به انجام بازی‌های مورد علاقه‌ی خود بپردازید.

با توجه به این نکته که این ارزانترین مدل Xbox One است که قادر به پخش دیسک‌های بلوری 4K می‌باشد، این باندل بهترین گزینه برای علاقه‌مندان این قابلیت و بازی Gears of War 4 خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا