اخبار بازی

کنترل Apple TV با آیفون ، آیپاد یا آیپد

نسل چهارم اپل تیوی در اکتبر سال گذشته بود که معرفی شد ، این دستگاه که تا نسل سومش فقط وسیله‌ای برای استریم و بخش فیلم و موزیک بود با تحولی مهم روبرو شد چراکه اپل تصمیم داشت برخی از قابلیتهای iOS و دستگاههای ایفون وایپد خود را درون این جعبه‌ی کوچک جای دهد و به همین خاطر سیستم عامل و کارایی‌های این وسیله از نو طراحی و نوشته شد.

بسیاری معتقد بودند که این محصول قابلیت رقابت با همتایانی چون Roku 3 را نخواهد داشت.اما با پشتیبانی اپل و عرضه‌ی 6000 اپلیکیشن متنوع برای این دستگاه در کمتر از 1 سال ، آن را به یکی از وسایل محبوب مبدل کرد.

 با توجه به درخواست متعدد کاربران مبنی بر استفاده از iPhone و iPad برای کنترل این Setup-Box ، سرانجام اپل در WWDC 2016 اعلام کرد که در حال کار بر روی اپلیکیشن با نام  Apple TV Remote است تا تمامی دارندگان iDevice بتوانند بدون نیاز به ریموت اصلی دستگاه از امکانات آن به آسانی بر روی گوشی و تبلت خود استفاده کنند.

و حالا این اپ مهم و کاربردی روزگذشته عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفت.

 src=/files/apple_tv_story_23434_app_store-2.jpg style=

این ریموت مجازی در واقع تمام قابلیتهای کنترلر اپل تیوی را شبیه سازی میکند و شما همه‌ی کارهایی را که با ریموت اصلی دستگاه انجام میدادید را میتوانید با این اپ نیز انجام دهید ، مانند استفاده از Siri ، انجام بازیها ، تایپ کردن نوشته ، انتخاب و اجرای اپلیکیشن‌ها و … .

تا پیش از ارائه‌ی این اپ ، موارد مشابه بسیار توسط سازندگان دیگر برای کنترل اپل تیوی بوسیله‌ی گوشی و تبلت ساخته شده بود اما هیچکدام به شکل دقیق و کاملی امکانات ریموت اپل را شبیه سازی نمیکرد.

شما میتوانید این نرم‌افزار را به رایگان از استور اپل دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا