اخبار بازی

کنترل سه شخصیت و سه خط زمانی در Reverse: Time Collapse

سه شخصیت اصلی «Reverse: Time Collapse» توسط حادثه‌ای به چندین خط زمانی مختلف پرتاب شده و حال باید برای اصلاح خط زمانی و بازگشت به زمان خود با یکدیگر در دوره‌های مختلف همکاری کنند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

کارهای هر شخصیت در دوره‌ خود با این امید که نهایتا هر سه بتوانند وقایعی که منجر به این سفر زمانی شده است را از بین ببرند، بر سایر شخصیت‌های بازی تاثیر خواهد گذاشت.

 

«Reverse: Time Collapse» از دو عنصر اکشن و مخفی کاری استفاده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از مبارزات دوری کرده یا آنکه در تیراندازی‌های در طول تاریخ شرکت کنند. این عنوان همچنین دارای معماهای به سبک عناوین ماجراجویی نیز خواهد بود.

 

هر یک از این سه شخصیت دارای توانایی‌های منحصر به فرد خود هستند. اقدامات شما در خط زمانی‌های مختلف، که تعداد زیادی از آنان شامل وقایع تاریخی واقعی بوده، تغییراتی در خط زمانی سایر شخصیت‌ها ایجاد خواهند کرد، به این معنی که هر سه شخصیت برای جبران آسیب‌های وارد شده به خط زمانی باید با یکدیگر همکاری کنند.

 

انتظار می‌رود که عنوان «Reverse: Time Collapse»، پاییز سال آینده منتشر شود. این عنوان از قبل موفق به کسب مجوز عرضه بر روی شبکه استیم شده و به زودی پروژه «کیک استارتر» آن نیز برای جمع آوری مبلغ مورد نیاز جهت توسعه‌اش، آغاز خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا