اخبار بازی

کمپانی جدیدی به زیر مجموعه بخش سرگرمی سونی اضافه شد

بخش سرگرمی کمپانی سونی (Sony Computer Entertainment) که در هفته آینده با نام Sony Interactive Entertainment شناخته خواهد شد، قرار است زیر مجموعه جدیدی به خود اضاقه کند که نام آن ForwardWorks خواهد بود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 ForwardWorks بر روی ساخت بازی‌هایی برای اسمارت فون‌ها و گوشی‌های هوشمند، تمرکز دارد. سونی در مورد ForwardWorks گفت که تمرکز آن‌ها بر ساخت بازی‌های تمام عیار و بزرگی است که شخصیت‌های محبوب بازی‌های سونی، در آن‌ها حضور خواهند داشت.

در حال حاضز مشخص نیست که اولین بازی ForwardWorks، چه چیز خواهد بود اما سونی اعلام کرد که ForwardWorks، برای کاربرها و گیمرهای ژاپنی و آسیایی بازی خواهد ساخت. آقای Atsushi Morita که رئیس بخش سرگرمی سونی در ژاپن و آسیا است، به عنوان مدیر و رئیس ForwardWorks برگزیده شد. این در حالیست که رئیس بخش سرگرمی سونی در اروپا، آقای Andrew House نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره ForwardWorks انتخاب شد. ForwardWorks در اولین روز ماه آوریل به ثبت خواهد رسید و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که این روز، مصادف است با روزی که نام بخش سرگرمی سونی به Sony Interactive Entertainment تغییر خواهد کرد. 

معرفی و پرده‌برداری ForwardWorks توسط سونی، به این علت بود که نینتندو نیز بخشی از تمرکز خود را به بازار گوشی‌های هوشمند اختصاص داده است، با این تفاوت که سونی قصد دارد بازی‌های تمام عیار و بزرگی را توسط ForwardWorks بسازد. هفته گذشته، نینتندو اولین اپلیکیشن خود را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرده بود و به نظر می‌رسد که قصد دارد بازی‌های موبایل‌اش را در سال آینده، عرضه کند. نام اپلیکیشن نینتندو نیز social-focused Miitomo است. همه‌ی شواهد گواه بر این است که تجربه بازی‌های موبایل نینتندو، نسبت به تجربه عناوین کنسولی‌اش، متفاوت خواهد بود چرا که گیمرها جذب بازی‌های کنسولی نینتندو شوند و کسانی که صاحب کنسول‌های این کمپانی هستند، به سمت بازی‌های موبایل نروند. 

ForwardWorks استراتژیی را برای ساخت بازی‌های موبایلی دنبال خواهد کرد که پیامد بد قبلی را نداشته باشد چرا که قبلا، سونی بازی‌های موبایلی را می‌ساخت و با شکست مواجه شده بود. بازی‌هایی که ForwardWorks قرار است بسازد، چیزی بین بازی‌های مستقل موبایلی و بازی‌های PS Vita خواهد بود.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا