اخبار بازی

کتاب هنری Horizon: Zero Dawn در آمازون لیست شد

بازی مورد انتظار Horizon: Zero Dawn یکی از زیباترین بازی‌هایی‌ست که در سال 2017 میلادی وارد بازار خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید با کتاب هنری این بازی از زیبایی این بازی بیشتر بهره ببرید.

بتازگی آمازون کتاب هنری “The Art of Horizon Zero Dawn” را در فروشگاه خود با قیمت 39.95 دلار برای عرضه در روز سه شنبه 10 اسفند ماه 1395 [28 فوریه میلادی 2017] لیست کرده است. جزئیات رسمی این کتاب هنری بدین شرح است:" کتاب هنری The Art of Horizon Zero Dawn یک گالری زیبا از بازی جدید [IP] شرکت Guerrilla Games [سازنده‌ی سری مشهور Killzone]‌ست. این کتاب بر روی تصاویر هنری خیره کننده که در روند توسعه‌ی این بازی استفاده شده تمرکز دارد و همچنین شامل بیش از 300 عکس، طرح و تصاویر مفهومی و دیدگاه طراحان و هنرمندان این بازی‌ست. این تجربه‌ای عمیق از دنیایی خطرناک در عین زیبایی‌ست."

بیش از 1000 سال پیش تغییراتی ناگهانی باعث تحول زندگی انسان‌ها و انقراض آن‌ها شد. ماشین‌ها جای انسان‌ها را گرفتند و طبیعت به شهرها [تبدیل شهرهای پیشرفته به مکانی مشابه جنگل‌ها و بیابان‌ها] راه یافت تا جایی که تنها یک سری اطلاعات کم و در حد شایعه از گذشته‌ی زندگی انسان‌ها باقی ماند. انسان‌های باقی مانده به تشکیل قبیله‌های مختلفی پرداختند که برخی ضعیف و کوچک و برخی نیز به بزرگی پادشاهان هستند. Aloy به عنوان یک شکارچی رانده شده برای پیدا کردن جایگاه واقعی خود در این دنیا و کشف رمز و رازهای نهفته در سرزمینش باید با موجودات بزرگ ماشینی به مبارزه بپردازد.

این کتاب که توسط Paul Davies به تحریر درآمده 192 صفحه دارد و توسط انتشارات Titan Books منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا