اخبار بازی

کامرون لی، تولید کننده‌ی Dragon Age: Inquisition، استودیوی BioWare را ترک کرد

در کنار بسته‌های توسعه‌ی گسترش‌دهنده‌های بازی The Old Republic، استودیوی محبوب BioWare در حال ساخت نسخه‌ی بعدی سری Dragon Age است که سال 2014 میلادی نسخه‌ی سوم آن با نام Dragon Age: Inquisition منتشر شد؛ اگرچه توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی این سری به دلیل تصمیم این استودیو مبنی بر عرضه‌ی بازی Mass Effect: Andromeda تا سال 2017 میلادی به کندی پیش می‌رود و انتظار رونمایی از آن به این زودی‌ها نمی‌رود. هرچند گفته شده که این استودیو در حال ساخت و توسعه‌ی یک IP جدید نیز می‌باشد. اما با این حال یکی از اشخاص بزرگ و جریان ساز این استودیو را ترک کرده است.

کامرون لی [Cameron Lee]، یکی از تولید کنندگان بازی موفق Dragon Age: Inquisition، که در اوایل سال 2015 میلادی گفته شده بر در حال کار بر روی IP جدید استودیوی BioWare است این استودیو را ترک کرده. این خبر از سوی خود لی و از طریق وبلاگ شخصی‌اش اعلام شده است.

در آخرین نوشته‌ی وبلاگ شخصی لی، او اعلام کرده که تصمیم به ترک استودیوی BioWare گرفته است. وی بیان کرده که اتخاذ این تصمیم به خاطر بچه‌ی تازه بدنیا آمده‌اش می‌باشد چراکه وی و همسرش تصمیم دارند کودکشان را در یک شهر بزرگ، بزرگ کنند در حالی که استودیوی BioWare در شهری مطابق انتظار آن‌ها واقع نشده است.

خروج کامرون لی لطمه‌ای به روند توسعه‌ی IP جدید BioWare نمی‌زند، وی در این رابطه اظهار کرده:" از زمانی که Inquisition [Dragon Age] وارد بازار شد من به عنوان تولید کننده‌ی ارشد IP جدید استودیوی BioWare پس از سه گانه‌ی Mass Effect منصوب شدم که یک تجربه‌ی شگفت انگیز برای من به دلیل همکاری با دیگر مدیران ارشد و اعضای تیم محسوب می‌شود. روند توسعه‌ی این IP جدید با یک رهبر جدید ادامه خواهد یافت که من فکر می‌کنم [این بازی] باعث تغییر دید مردم نسبت به تجربه‌های خلق شده [بازی‌های استودیوی BioWare] پیشین استودیوی BioWare خواهد شد. هر شخصی که بر روی این IP جدید کار می‌کند استعدادی خارق‌العاده دارد و بیش از انتظارات مد نظر BioWare به کار خود ادامه می‌دهد."

لی اشاره‌ای به فعالیت بعدی خود نکرد اما بیان داشت که تمام تلاش خود را می‌کند تا به موفقیت برسد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا