اخبار بازی

کارگردان Diablo III بلیزارد را ترک کرد

 

پس از اینکه چند روز پیش خبر از استخدام کمپانی «بلیزارد» دادیم، اکنون دلیل این امر مشخص شده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

 

چند روز پیش بود که بلیزارد با انتشار آگهی در پی جذب کارگردان، برای پروژه‌ای مرتبط با آینده سری «دیابلو» بود. حال این کمپانی تایید کرد که کارگردان نسخه پیشین، آقای «Josh Mosqueira» استودیو را ترک کرده است.

بلیزارد در گفت و گو با Polygon توضیح داد:

 

«با وجود دیابلو 3 که اکنون در جایگاه خوبی به سر می‌برد، Josh احساس کرد که اکنون زمان مناسبی برای دنبال کردن فرصت‌های جدید، بدون ضربه زدن به تیم [توسعه دیابلو] است. ما به زودی جایگاه کارگردانی را با فردی از خود بلیزارد یا نیروهای خارج از استودیو پر خواهیم کرد.»

 

آقای Mosqueira در سال 2013، پس از اینکه «Jay Wilson» استودیو را ترک کرد، به جای وی در جایگاه کارگردانی دیابلو 3 قرار گرفت. Wilson و Mosqueira تنها افراد بزرگ تیم ساخت نیستند که اخیرا بلیزارد را ترک کرده‌اند، چرا که طراح ارشد دیابلو 3، آقای «Leonard Boyarsky» نیز به تازگی بلیزارد را به مقصد «ابسیدین» ترک کرد.

مشخص نیست لیست استخدام منتشر شده در پی به خدمت گرفتن کارگردان برای آینده سری به چه منظور است. آیا در حال حاضر شماره چهارم توسعه می‌یابد یا اکسپنشن‌های بیشتری برای دیابلو 3 در راه است؟

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا