اخبار بازی

کارمندهای اخراجی سونی مربوط به بخش گیم نیستند

طبق شایعاتی که در طی هفته های قبل از سوی سایت های مختلف مطرح شده بود، قرار بر این بود که شرکت سونی 10.000 کارمند بخش تفریح و سرگرمی خود را از شرکت اخراج کند اما به نظر می رسد این شایعات حقیقت ندارند و تمامی کارمندهای بخش سرگرمی سر جای خود باقی می مانند و کارمندانی که قرار است با این شرکت خداحافظی کنند، مربوط به بخش های دیگر می شوند.

طبق خبری که امروز از سایت Develop منتشر شد، کارمندهای اخراجی سونی مربوط به بخش های بازایابی، ساخت تلویزیون و مواد شیمیایی می باشند و کارمندهای بخش Playstation بدون تغییر در سمت قبلی خود فعالیت خواهند کرد. البته Develop برای این خبر منبع موثقی را مشخص نکرده است و نباید این حرف را کاملآ درست دانست. صحت و سوق تمامی این اخبار باید توسط خود سونی تایید شود و تا زمانی که سونی هیچگونه حرفی نزده، نباید هر گونه اخباری را درست تلقی نمود.

در ادامه ی این اخبار، وبسایت خبری BrandRepublic هم دست به کار شده و اخبار دیگری را پیرامون این موضوع مطرح کرده است. این وبسایت تخمین زده است که اخراج کردن این تعداد کارمند از شرکت بر روی بخش فروش و بازاریابی سونی در اروپا تاثیر شدیدی خواهد گذاشت و در ادامه قرار است 1000 شغل در شرکت سونی به علت تغییرات SCEE به 10 بخش کوچکتر تقسیم شوند که اگر این موضوع عملی شود، چندین نفر دیگر نیز از کار بیکار خواهند شد.

سونی چند روز قبل تایید کرده بود که قرار است 10.000 نفر از کارمندان خود را اخراج کند اما دقیقآ مشخص نکرده بود این کارمندان به کدام بخش مربوط می شوند. اما طبق اخباری که تا به حال از وبسایت ها به بیرون درز کرده، قرار است شرکت سونی محور اصلی اهداف خود را به سمت گیم متمایز کند و از این طریق به اهداف بزرگتری دست پیدا کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا