اخبار بازی

کارمندان Criterion Games به 17 نفر کاهش یافتند

پرسنل Criterion Games  به 17 نفر کاهش یافته و اکثریت کارمندان این استدیو به Ghost Games پیوسته اند.

بر طبق گفته های آقای الکس وارد (Creative Director استدیو Criterion)، وی در حال حاضر تیم کوچکی دارد و حدود 60 تا 65 نفر از کارمندانش به  Ghost Games پیوسته و در حال کار بر روی Need for Speed: Rivals هستند.

او همچنین اذعان داشته که کارمندان باقیمانده، بر روی پروژه هایی به غیر از سبک رانندگی کار خواهند کرد.

آقای وارد در توئیترش گفته: "ما هنوز هستیم. ما انتخاب مان این بود که دیگر NFS نسازیم. با این حال، من هیچ گونه نگرانی در این مورد ندارم. سری NFS در دست افراد قابل اعتمادی است و همه ی این کارها برای ساخت بازی های بزرگ، در جهتی مثبت و مفید است. ما هنوز Criterion هستیم و این است که اهمیت دارد. پشتیبان ما، Electronic Arts است که شرکتی بزرگتر و با موفقیت های بیشتر است. ما (استدیو ما) در حالت و شکلی بسیار خوب هستیم."

 

وی در آخر افزود که Criterion، هم اکنون، در حال کار بر روی پروژه ای است که او در حال حاضر، اجازه صحبت کردن درباره اش را ندارد.

ساخت نسخه های این سری، قبلا توسط Black Box و Criterion بوده است و  آقای  Marcus Nilsson (رئیس Ghost Games) در این باره، بیان کرده که  سری NFS، با این دو استدیو، سر زنده و پویاست و بازی های مختلفی تولید کرده اند که شبیه و سازگار با یکدیگر نبوده اند.

 

اواخر امسال بود که سری Need for Speed به استدیو Ghost Games واگذار شد.

Need for Speed: Rivals در تاریخ 19 نوامبر امسال، برای PC، PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد. علاوه بر این، از عناوین نسل بعدی، موقع عرضه این کنسول ها نیز خواهد بود.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا