اخبار بازی

کارشناسی: Xbox One در هنگام انتشار به اندازه 2 الی 3 برابر PS4 فروش می‌کند

Robert W. Baird به همراه یکی از کارشناسان به نام Colin Sebastian در آخرین پیشنهاد سرمایه‌گذاری خود اعلام کرده‌اند که به نظر می‌رسد کنسول Xbox One از نظر فروش تا کنون بهتر از PS4 عمل کرده است.
آن‌ها در این گفتگو در مورد وضعیت مالی شرکت‌هایی نظیر Take-Two، Activision و EA هم صحبت کردند. Sebastian اذعان داشت که مایکروسافت با برداشتن DRM کاری کرد که باعث شگفتی زیادی شد. وی تصریح کرد: "جدا از دست دادن فرصت E3، به نظر می‌رسد که مایکروسافت با کنسول Xbox One در حال سبقت از رقیب خود است. زمانی این اتفاق مشهود شد که مایکروسافت قانون بازی‌های دسته دوم و آنلاین بودن دائمی کنسول‌ خود را برداشت و به عبارتی دیگر در سیاست‌های خود تجدید نظر کرد. از آن مهم‌تر بر اساس تحقیقات ما به نظر می‌رسد که Xbox One در زمان لانچ می‌تواند 2 الی 3 برابر PS4 فروش کند."
کارشناسان معتقد هستند که زمان عرضه بین Xbox One و PS4 کوتاه است و همینطور آن‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند که مایکروسافت در حال گفتگو با یک سری از همکاران خود در ارتباط با اختلاف قیمت 100 دلاری بین کنسول Xbox One و PS4 است. همین‌طور در ادامه Sebastian این موضوع را متذکر شد که اگر نینتندو می‌خواهد در این رقابت باقی بماند باید قیمت Wii U را کاهش دهد زیرا سرنوشت این کنسول به برنامه‌ی نینتندو در سال آینده بستگی دارد."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا