اخبار بازی

کارت قرمز برای متقلبین FIFA 15 Ultimate Team

EA اعلام کرده است که از فبریه 2014 تا به حال صدها هزار اکانت FIFA را مسدود کرده است که بیشتر آن‌ها به علت خرید و فروش سکه‌های مختص به بخش Ultimate Team بوده است. اینکه EA و ایده‌هایش برای بخش FUT هم در این تقلب‌ها و شکل‌گیری‌ این جریان نقش داشته، جای بحث دارد و بدون شک بی‌تاثیر نیست، ولی با تمامی این موارد، این نما از FUT اصلا جالب و حرفه‌ای نیست و نخواهد بود.

EA طی متنی با عنوان «FIFA 15: Showing Cheaters The Red Card» متعهد شده است که به شکلی جدی و با روش‌های مختلف با متقلبین 15 FUT برخورد خواهد کرد. روش‌های برخورد EA در دو حالت کلی خلاصه می‌شود که اولین حالت آن مربوط به افرادیست که اقدام به خرید یا افزایش سکه‌های خود (به روش‌های غیر مرسوم) در FUT می‌کنند و حالت دوم مربوط به فروشند‌گان سکه‌ها (یا افرادی که از روش Bot استفاده می‌کنند) است.

«حالت اول خود شامل سه گام است که به ترتیب با اخطار از سوی EA شروع شده و به ممنوعیت دایم از آنلاین بازی کردن FIFA ختم می‌شود. حالت دوم (فروش سکه – کارت قرمز مستقیم) در یک گام مهم خلاصه شده و باعث ممنوعیت دایم فرد و قطع شدت دسترسی وی از تمامی بازی‌های آنلاین EA می‌شود.»

 

                    src=/files/m3ixqc2n6q3fh0n0hjxp.jpg style=      

EA در نامه خود متذکر شده که عده‌ای از بازیکنان با استفاده از روش «Bots» اقدام به خرید بازیکنان از FUT کرده و آن‌ها را مطابق با پول حقیقی به فروش می‌رسانند. در بخشی از نامه اشاره شده: «ساختار‌های FUT برای ارایه یک تجربه مطلوب و مطابق با پارامتر‌های انسانی طراحی شده است. داده‌های ما نشان می‌دهد که مکانیسم Bot تاثیر به‌سزایی روی این بخش و تجربه بازیکن‌ها گذاشته است. استفاده از این روش و یا وب‌ سایت‌های مرتبط که به صورت خودکار آیتم‌های مختلف را از FUT خریداری می‌کنند، عاملی برای بهم زدن تعادل بازی است و نوعی تقلب محسوب می‌شود.»

Marcel Kuhn به عنوان توسعه‌دهنده اصلی FUT در گفتگو خود با CVG اشاره‌های مختلفی در این رابطه داشته و گفته این اقدام‌ها همگی به خاطره FIFA و طرفدارهای بازی است. دیگر نکات مطرح شده در این نامه مربوط به PC Match Cheating و هم‌چنین تقلب‌های بخش Pro Clubs است که می‌توانید جزییات آن را در متن اصلی مشاهده کنید.

 

فقط امیدواریم که FUT 15 از سمت EA و بازیکن‌ها، حرفه‌ای تر از گذشته به راه خود ادامه دهد و تقلب و تجارت‌های بی‌معنا و روش‌های عجیب در آن جایی نداشته باشد، البته که این موضوع همکاری EA را هم می‌طلبد و نه اقدام‌هایی از جنس Microtransactions…
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا