اخبار بازی

چه بر سر ادامه معنوی L.A. Noire آمد؟

آن طور که به نظر می‌رسد، ما هیچ‌وقت «W***e of the Orient» ادامه معنوی عنوان «L.A. Noire» را نخواهیم دید. با ادامه خبر با سایت «بازی‌سنتر» همراه باشید.
 
اواخر سال ۲۰۱۱ بود که عنوان L.A. Noire منتشر شد. عنوان پر خرج استودیو «Team Bondi» که نتوانست انتظارات ناشرش، «راک‌استار» را برآورده کند و همین موضوع سبب گشت تا این استودیو حمایت راک‌استار به عنوان ناشر را از دست بدهد.
اما  عدم موفقیت L.A. Noire پایان کار برای این استودیو استرالیایی نبود. هر چند تعداد زیادی از اعضا استودیو اخراج شدند، اما استودیو همچان به حیات خود ادامه داد و آن‌ها در سال ۲۰۱۲ بازی جدید خود با عنوان W***e of the Orient را معرفی کردند. عنوانی که شباهت زیادی به L.A. Noire داشت و از همان موتور و تکنولژی برای توسعه آن استفاده شده‌بود. در آن زمان اعلام شد که بازی برای PC و کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد و پس از آن بازی به سکوت خبری پیوست. سایت بازی تعطیل شد، پیج‌های اجتماعی بازی و سازندگانش هم بدون هیچ فعالیتی باقی ماند.
حال پس از سه سال سکوت به نظر می‌رسد مراحل توسعه بازی آن طور که انتظار داشتیم پیش نرفته و مدت‌هاست که بازی رها شده‌است.
امروز در طول پادکست «a Gamehugs» در حالی که از سازنده بازی پرسیده شد، چه زمانی ما W***e of the Orient را خواهیم دید و او در جواب گفت:
«فکر نمی‌کنم هیچ‌وقت آن را ببینیم. W***e of the Orient ادامه معنوی برای L.A. Noire  بود. ما از همان تکنولوژی استفاده می‌کردیم و بازی در دهه ۱۹۳۰ و شاید ۱۹۴۰ در شهر شانگهای جریان داشت. در آن زمان شانگهای تنها مکانی در جهان بود که بدون داشتن پاسپورت به شما اجازه می‌داد به آن سفر کنید. به همین جهت هر کسی که قصد فرار داشت، به شانگهای پناه می‌برد. کل شهر توسط گروه گانگستری به نام «Big-Eared Du» اداره می‌شد. به همین جهت آن بازه زمانی از جذابیت بالایی بر خوردار بود. ما هم سعی می‌کردیم بازی را با تمام جزئیات آن بازه زمانی توسعه دهیم. اعضا استودیو مثل Brendan [سر پرست تیم]، Alex Carlyle [دیزاینر]، Vicky Lord [مدیر کل] و Naresh Hirani [تهیه کنند پروژه] همه با هم جنگیدن تا پروژه را زنده نگه دارند. و من هم برای زنده نگه داشتن آن جنگیدم. W***e of the Orient چیزی بود که همه ما برای آن شور و هیجان داشتیم، اما در نهایت این سرنوشتی بود که بازی به آن دچار شد.»
در ادامه خبرنگار پرسید: «پس یعنی ما هیچ وقت این پروژه را نخواهیم دید؟»
«فکر نکنم. اون بازی و اون استودیو به نحوی با پایان تلخی ترک کردم، زمانی که همه چیز پیچیده شده بود.»

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا