اخبار بازی

چرا XCOM شکست خورد؟

وقتی XCOM 2 معرفی شد تمامی طرفداران از شکست XCOM و افتادن زمین به دست موجودات فضایی شگفت‌زده شدند چرا که در پایان XCOM: Enemy Unknown شما با موفقیت خطر تصرف زمین را از بین می‌برید. حال کارگردان بخش خلاقیت Firaxis توضیح می‌دهد:
 

 

" وقتی شما به XCOM فکر می‌کنید، از دست دادن و شکست خوردن اولین چیزی است که به یادتان می‌آید.XCOM هیچ وقت درباره‌ی یک جنگ فانتزی نبوده بلکه قرار گرفتن در مقابل ناممکن‌ها بوده است که احتملا پیروز بیرون می‌آیید، پس بهترین تصمیم برای ما این بود که نشان دهیم نیرو‌های زمین شکست خورده‌اند و خانه‌شان تصرف شده. با استفاده از همین داستان شما را در مقابل چالش‌هایی بسیار بیشتر از نسخه قبلی قرار می‌دهیم"

 

پس با توجه به توضیحات بالا، از کدام قسمت XCOM: Enemy Unknown این سری ادامه پیدا می‌کند؟ جایی که شما بازی را می‌بازید. در واقع پایان اصلی در حالت Impossible Iron Man رقم می‌خورد جایی که شما کمترین منابع ممکن را دارید و به احتمال خیلی زیاد می‌بازید همین باخت شروع قسمت بعدی است.

البته در پایان Firaxis چیز بیشتری از بازی نشان نداد اما این خبر خوب را اعلام کرد که کاپیتان Bradford، دست راست شما در Enemy Unknown در قسمت دوم نیز حضور دارد، او 20 سال پیرتر شده و جنگ‌ها و مشکلات بیشتری را در کنار گروه دیده است.

منبع

کامیار صیاد

Knowledge is power, guard it well

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا