اخبار بازی

پیش از انتشار نسخه‌ کامل Resident Evil 7 برای دموی آن به روزرسانی‌ای منتشرخواهد شد

شرکت‌های تولیدکننده برای بازی‌هایی که در آینده منتشر می‌کنند برنامه‌ریزی‌های متفاوتی دارند، اما شرکت کپکام [Capcom] مسیر متفاوتی از آن‌ها با نسخه‌ی دموی بازی مورد انتظار Resident Evil 7 اتخاذ کرده است. نسخه‌ی دموی بازی مذکور از چند ماه قبل از انتشار نسخه‌ی اصلی بازی در دسترس طرفداران قرار گرفت تا پیش زمینه‌ای به آن‌ها از این نسخه‌ی جدید [در این سری] بدهد. چندی پیش با ارائه‌ی بروزرسانی‌ای از سوی کپکام، این نسخه کمی گسترش یافت و به نظر می‌رسد پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی کامل Resident Evil 7 برای آخرین بار یک بروزرسانی دیگر نیز برای آن منتشر شود.

یکی از نمایندگان بخش فرانسه‌ی کپکام خبر از ارائه‌ی این بروزرسانی پیش از انتشار بازی در ماه ژانویه میلادی داده است. وی اما اشاره‌ای به محتوایی که برای این بروزرسانی در نظر گرفته شده نکرد؛ اما از آنجایی که به روزرسانی قبلی حاوی نکات مبهم و گنگی نظیر درهای بسته، سلاح‌های خالی از خشاب و وجود آن انگشت مرموز بود، به نظر می‌رسد در این به روزرسانی به چرایی وجود آن‌ها برسیم.

کپکام همچنین اعلام کرده است که برای بازیکنان اتمام بازی بیش از 15 ساعت زمان خواهد برد و با توجه به سبک بازی به نظر می‌رسد این مقدار مناسب خواهد بود. در ادامه نیز مشخص شد که نسخه‌ی هدست‌ واقعیت مجازی Playstation VR ممکن است دو برابر بازی اصلی زمان ببرد.

بازی Resident Evil 7 در تاریخ سه شنبه 5 بهمن ماه [24 ژانویه میلادی] برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One وارد بازار خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا