اخبار بازی

پیام رسان شرکت Disney

همه‌ی ما با نام کمپانی دیزنی و تولیداتش آشنا هستیم ، کارتون‌ و انمیشن‌های  قدیمی یا جدید این شرکت آنچنان زیبای و سرگرم کننده‌ اند که حتی بعد از بارها دیده شدن نیز همچنان جذاب هستند.

حال این کمپانی که محبوب بچه‌ها و بزرگتر‌ها در سراسر دنیاست دست به تولید اپلیکیشن Messanger یی با نام Diseny Mix زده است.

ظاهرا دیزنی نگرانی والدین از اپلیکیشن‌ها مختلف پیام رسانی که در اختیار نوجوانان و کودکان قرار گرفته و برای آنها به معضلی تبدیل شده را درک کرده و تلاش خود را معطوف ایجاد محیطی سالم و امن برای ارتباط نوجوانان با یکدیگر کرده است.

در قدم اول و برای ثبت نام در این اپ شرط سنی ۱۳ سال به بالا را باید داشته باشید ، در قدم بعدی برای ایجاد ارتباط و گفتگو میبایست حتما به فرد مورد نظرتان که اون نیز از این نرم‌افزار استفاده میکند درخواست دوستی بفرستید و هنگامی که او این درخواست را تایید کرد میتوانید چت را با وی شروع کنید.

دیزنی برای امنیت بیشتر کاربرانش اجازه انتشار ادرس و شماره تلفنشان را نمیدهد و سیستم فیلترینگ برنامه به محض رویت چنین مواردی دسترسی افراد را مسدود خواهد کرد.

اگر در محتوای مکالمات از کلمات و اصطلاحات خشونت ‌امیز استفاده شده باشد تنها کافیست با لمس کردن گزینه‌ی هشدار در قسمت بالا و سمت راست گفتگو کارشناسان دیزنی را از این مضامین آگاه کنید.

با آنکه فعلا امکان به اشتراک گذاری عکس و فیلم در این پیام رسان وجود ندارد اما بر طبق گفته‌های این شرکت در اپدیتهای بعدی این قابلیتها نیز اضافه خواهند شد.

در ضمن کودکان و نوجوانان میتوانند از جدیدترین اخبار این کمپانی از طریق کانال Disney ، Disney XD ، Disney Movies  مطلع شوند.

وجود برچسبهای شخصیتهای کارتونی و فیلمهای دیزنی و بازیهای تعاملی نیز بخش دیگری از امکانات این پیامرسان است.

باتوجه به اینکه این کمپانی نکات امنیتی مهمی را در برنامه خود لحاظ کرده اما هیچ چیز به طور کلی امن نبوده و بهتر است والدین همچنان ارتباطات و پیامهای فرزندانشان را با دیگران تحت نظر داشته باشند.

این اپلیکیشن را میتوانید به رایگان از استور گوگل و یا اپل استور دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا