اخبار بازی

پکتر: سری Medal Of Honor در شرف نابودی

همانطور که چندی پیش اعلام شد، فروش جدیدترین عنوان کمپانی EA یعنی Medal of Honor: Warfighter پایین تر از حد انتظارات ظاهر شد. در همین راستا، آقای Michael Pachter از آنالیزگر های مشهور صنعت بازی بر این عقیده است که عمکرد ضعیف این قسمت باعث به خطر افتادن آینده این سری خواهد شد.

 

آقای پکتر ضمن گفنگو با GamesIndustry اظهار داشت که نقدها و بازخوردهای منفی Warfighter به منزله مرگ این سری بوده در حالی که EA در تلاش است تا ناشر سری بازی های Call Of Duty یعنی Activision را در عرصه ساخت بازی های Shooter کنار بزند.

 

وی اظهار داشت: " آخرین قسمت از این سری در سال 2010 با میانگین نمرات 75 روبرو شد و مدیران EA قول بهبود کیفیت را در جدیدترین بازی خود دادند."

" اما پس از دریافت میانگین نمرات 50، به نظر می‌رسد این بازی در بازار فروش نیز پایین تر از حد انتظار ظاهر شده است. شاید از همه مهمتر، با توجه به عملکرد ضعیف Warfighter، بعید به نظر خواهد رسید که EA درآمد قابل توجهی از طریق عرضه DLC ها در سال آینده داشته باشد و این کمپانی را در مقایسه ناامید کننده ای نسبت به درآمد دیجیتالی 204 میلیون دلاری مورد انتظار از بازی Battle-Field در سال جاری، قرار خواهد داد."

 

آقای پکتر معتقد است که نمرات ضعیف Warfighter احتمال وجود هرگونه ادامه بر این سری را از بین برده است. او گفت کسانی که دست به پیش خرید بازی زده بودند یا سریعا آن را خریداری کرده بودند، هم اکنون در قبال محصول ضعیفی که دریافت کرده اند، احساس پشیمانی می‌کنند.

 

آقای پکتر معتقد است علی رغم موفقیت نسبی دیگر شوتر اول شخص ساخته شده توسط کمپانی EA یعنی سری Battle-Field، این کمپانی به این زودی قادر به تسخیر جایگاه Activision به عنوان پیشتاز سبک اکشن اول شخص نخواهد بود.

" با توجه به نمرات نابود کننده ای که این قسمت چندی پیش دریافت کرد، شاید دیگر برای سری Medal Of Honor دیر شده باشد."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا