اخبار بازی

پشتیبانی Xbox One از Pandora جهت پخش موزیک پس زمینه

به روز رسانی جدید نرم افزار پاندورا بر روی Xbox One توانایی اجرای موزیک در پس زمینه را فراهم خواهد کرد، به این وسیله یک امکان دیگر به سایر ویژگی های این نرم افزار اضافه میشود تا کاربر هنگام انجام بازی و یا استفاده کردن از سایر نرم افزار ها به موسیقی دلخواه خود گوش فرا دهد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

مهندس ارشد Xbox آقای Mike Ybarra شب گذشته ساعت 7 بعد ازظهر پیامی را ارسال کرده اند که خبر از  به روز رسانی این نرم افزار در 24 ساعت آینده داده اند. آخرین آپدیت Xbox One که اوایل ماه آگوست منتشر شده قابلیت پخش موسیقی در پس زمینه را فراهم کرد، اما در ابتدا این امکان تنها در نرم افزار هایی در دسترس  بود که توسعه دهنده آن ها مایکروسافت و یا سایر نرم افزار های پخش موسیقی مشهور نبوده است. همچنین پس از به روز سانی نرم افزار پخش موسیقی ایکس باکس وان Groove Music در ابتدای ماه آگوست پشتیبانی از این قابلیت به آن افزوده شده بود.

بعد از توییت آقای Ybarra در مورد آپدیت نرم افزار Pandora، عده در مورد پشتیبانی از Spotify در آینده سوال هایی را ارسال کردند که بدون جواب باقی ماند.

نرم افزار Spotify به همراه سونی سرویس PlayStation Music را برای کاربران این شرکت فراهم کرده است، که از قابلیت پخش موزیک در پس زمینه برخوردار است و همچنین بسیار محبوب میباشد. امکان ارائه نرم افزار Spotify بر روی Xbox One  وجود دارد اما چیزی در این مورد تا به حال اعلام نشده است.

 

مانند Spotify  در Pandora  هم شما میتوانید به رایگان موسیقی گوش دهید، اما در این بین تبلیغات نیز شما را همراهی خواهند کرد، اما با پرداخت حق اشتراک ماهیانه قادر به حذف تبلیغات خواهید بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا