اخبار بازی

پشتیبانی Rocket League از PS4 Pro در دست بررسی است

در حالی که پس از رونمایی از کنسول میان نسلی PS4 Pro برخی استودیو‌ها خبر از پشتیبانی بازی‌هایشان از این کنسول دادند، برخی دیگر نیز اعلام کرده‌اند که برنامه‌ای برای پشتیبانی از این کنسول ندارند. آقای Jeremy Dunham از شرکت Psyonix، سازنده‌ی بازی محبوب Rocket League، نیز در مورد پشتیبانی این بازی از کنسول PS4 Pro صحبت کرده و در عین حال چیزی را تائید یا تکذیب نکرده است.

او در این مورد بیان داشته:"در این لحظه چیزی برای اعلام کردن نداریم. ما هنوز در حال ارزیابی جامعه‌ی کاربرانمان، نیاز‌های فنی بازی و دیگر عواملی که در تصمیم گیری ما تاثیر گذارند هستیم.". بنابراین احتمال پشتیبانی این بازی از PS4 Pro هم‌چنان وجود دارد و ممکن است در آینده خبر آن به صورت رسمی اعلام شود.

چندی پیش سازندگان The Witcher 3: Wild Hunt خبر از عدم پشتیبانی این بازی از PS4 Pro به دلیل تمرکز بر روی بازی‌های در دست ساختشان دادند.

اخیراً به‌روزرسانی‌ای برای بازی Rocket League منتشر شده که به آن حالتی به نام Rumble را اضافه می‌کند که گیم‌پلی بازی را شلوغ تر از گذشته می‌کند. سازندگان این بازی نیز به عرضه‌ی حالت‌های جدید برای آن خوش بین هستند.

کنسول میان نسلی سونی، PS4 Pro، برای عرضه در تاریخ پنج شنبه 20 آبان [10 نوامبر میلادی] با قیمت 400 دلار برنامه ریزی شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا