اخبار بازی

پس از عرضه‌ی به‌روزرسانی هالووین، Pokemon Go رتبه‌ی نخست پول‌سازترین بازی را تصاحب کرد

به دنبال عرضه‌ی به روزرسانی هالووین [Halloween] برای Pokemon Go، این عنوان بار دیگر رتبه‌ی نخست پردرآمدترین بازی را تصاحب کرد. بر اساس گزارش Mobile Strike، در iTunes این بازی هم‌اکنون رتبه‌ی نخست را دارا می‌باشد و پس از آن نیز بازی‌های Clash Royale و Game of War: Fire Age قرار دارند. در جدول رایگان‌ها نیز این بازی در رتبه‌ی 51 قرار دارد. NintendoEverything گزارش کرده که Pokemon Go هفته‌ی قبل در جدول 10 رتبه سقوط را تجربه کرده بود.

رتبه‌ی این بازی در Google Play نیز بهبود یافته، و هم اکنون در رتبه‌ی دوم قرار دارد. براساس گزارش Mobile Strike این بازی در رتبه‌ی 7 جدول بازی‌های رایگان Google Play قرار دارد. تفاوت مهم این است که دسته بندی رایگان‌های iTunes شامل برنامه‌هایی نظیر Facebook Messenger و YouTube نیز است.

نیانتیک [Niantic]، توسعه دهنده‌ی بازی Pokemon Go تابحال آمار دقیق درآمد کسب شده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی را اعلام نکرده، اما یک شرکت سوم شخص [Third-Party] گزارش داده که این بازی در 60 روز نخست عرضه‌اش 600 میلیون دلار درآمد داشته است. هیچ بازی موبایلی تاکنون با این سرعت به این مقدار درآمد نرسیده است.

به دنبال عرضه‌ی به روزرسانی مخصوص روز هالووین این بازی بار دیگر به صدر جدول پردرآمدترین بازی‌ها رسید. این به روزرسانی شامل موجوداتی نظیر Drowzee، Gastly، Gengar، Golbat، Haunter، Hypno و Zubat می‌باشد. به اضافه، بازیکنان در این رویداد دسترسی بیشتری به Pokemon Candy ها خواهند داشت.

از سوی دیگر، شرکت نینتندو به خاطر موجودی کم دستگاه جانبی Pokemn Plus از علاقه مندان عذرخواهی کرده و اعلام کرده تما تلاش خود را می‌کند تا مقدار تولید این دستگاه را افزایش دهد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا