اخبار بازی

پایان Mass Effect ممکن است ناراحت کننده باشد

فقط یک ماه تا عرضه یکی از محبوب‌ترین عنوان سال‌های اخیر یعنی قسمت سوم Mass Effect مانده و بعد از سکوت 2 هفته EA و Bioware امروز خبر جدید و جالبی در خبرگزاری ها در مورد این بازی منتشر شده است.

انگار قرار نیست همه طرفداران بعد از پایان بازی خوشحال باشند و ممکن است پایانی ناراحت کننده در انتظار ما باشد. با اینکه ممکن است عنوان های دیگری از این سری ساخته شوند ولی به احتمال زیاد داستان کاپیتان شپرد در این نسخه به پایان می رسد و بسیاری از طرفداران بازی نگران این موضوع هستند که با پایان خوشی روبه‌رو نشوند، مخصوصا از وقتی که شرکت Bioware اعلام کرد که در این عنوان پایان منفی نیز وجود دارد.

دستیار تولید بازی آقا Mike Gamble در این مورد گفته:" ما می‌خواهیم چیزی که تحویل بازیکن می‌دهیم راضی کننده باشد و این موضوع بدین معنی نیست که همه بازیکنان در پایان خوشحال باشند. بعضی‌ها از پایان بازی بسیار خوشحال می شوند و بعضی ها بسیار عصبانی. هر تصمیمی که بازیکن در طول بازی بگیرد، هر چه قدر هم کوچک باشد باعث می‌شود داستان تحت تاثیر قرار بگیرد. در این عنوان جواب اکثر سوالات داده خواهد شد و این یکی از موضوعات کلیدی این نسخه است. "

البته این بحث باعث نمی‌شود که شما بعد از اتمام بازی Save های خود را پاک کرده و به دور بیاندازید. انگار Bioware هنوز برای این سری نقشه‌هایی در سر دارد.

Mike Gamble به OXM در مورد ادامه دادن سری گفته:" هنوز مناطق بسیار زیادی در بازی وجود دارد که کاوش نشده است و این مناطق هم برای خودشان تاریخ، تکنولوژی و جنگ هایی دارند که نشان می دهد نژاد های مختلف چگونه به وجود آمده اند. ما میتوانیم داستان‌های زیادی از آنها تعریف کنیم. "

عنوان محبوب Mass Effect 3 در ماه مارچ برای Ps3 , X360 و PC عرضه خواهد شد و در این ماه هم می‌توان دمو این عنوان را دانلود کرد.

منبع

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا