اخبار بازی

پاسخ های Marcin Momot پیرامون عنوان Cyberpunk

به تازگی Marcin Momot مدیر روابط عمومی شرکت CD Projekt RED در جریان پرسش و پاسخی که در سایت رسمی شرکت صورت گرفته بود به یک سری از سوالات خوانندگان پیرامون عنوان Cyberpunk پاسخ داده است. در زیر شما تعدادی از این سوالات را که پاسخ گفته شده است را مشاهده می کنید:
سوال اول: منابع الهام و ارجاع شما برای ساخت عنوان Cyberpunk چه چیزهایی بوده است؟
Marcin Momot: گذشته از نوشته های ویلیام گیبسون (William Gibson) و فیلم بلید رانر،  تا حدودی انیمه و مانگای شبح درون پوسته (Ghost in the shell) منبع الهام ما بود. البته ما سعی کردیم تا حدودی گیم پلی بازی را به عنوان ShellShock نزدیک کنیم، در ادامه می توانم به قسمت اول عنوان Deus Ex هم اشاره کنم که تا حد زیادی از آن الهام گرفتیم.
سوال دوم: آیا انتخاب از بین کلاس های بازی در پایان داستان تاثیر گذار هست؟ در صورت تاثیر گذاری بر پایان داستان، چقدر این تاثیر گسترده است؟
Marcin Momot: همیشه این مساله برای ما مهم بوده است که یک عنوان تکامل یافته و بلندپروازانه را عرضه کنیم. این بار هم همان هدف را دنبال می کنیم و از ابتدای شروع کار بر روی عنوان Cyberpunk ما قصد پیاده کردن چنین هدفی را داشتیم. بر خلاف بازی های قبلی خودمان که پر بود از شمشیرزنان و کمان داران، ما این بار قصد ارائه کاری متفاوت را داریم. در بازی Cyberpunk هم هر کاراکتری مجموعه ای از مهارت ها را داراست که به روش های مختلف در طول بازی تاثیر گذار هستند. ما می خواهیم بازی را خلق کنیم که تغییراتی که در شخصیت ها اعمال می شود به شدت با طرح اصلی داستانی بازی گره خورده باشد. حالا بر این اساس ما قصد ساخت بازی را داریم که به شما حق انتخاب های بسیاری بدهد و بتواند به شدت شما را جذب داستان بازی بکند نظیر کاری که در عنوان Witcher شاهد آن بودیم.
سوال سوم: آیا شخصی سازی کاراکتر ها مانند عنوان Dungeons and Dragons، تعداد زیادی انتخاب مثل جنسیت، نژاد، روحیات اخلاقی و غیره را در اختیار ما قرار خواهد داد یا همچون عنوان The Witcher 2 در قالب شخصیتی مانند گرالت خلاصه خواهد شد؟
Marcin Momot: قصد ما قطعا این خواهد بود که به بازیباز حق آزادی بیشتری در انتخاب های خود برای شخصی سازی کاراکتر مورد نظرش بدهیم. قصد ما این است که بازیباز ها در کنترل وضعیت، تجهیزات و بسیاری از المان های دیگر کاراکتر مورد نظر خود نقش داشته باشد.
سوال چهارم: چه زمانی ما می توانیم شاهد تصاویر و ویدیو های جدیدی از بازی باشیم؟
Marcin Momot: من مرتب به گروه هنری شرکت سر می زنم تا آنها را برای عرضه اطلاعات جدید متقاعد کنم، ولی به دلایلی آن ها به من گوش نمی دهند، اما من تسلیم نمی شوم و اگر شما سایت بازی و رسانه های مرتبط با شرکت را پیگیری کنید این را به شما قول می دهم که به محض متقاعد کردن آنرها، شما اولین کسانی باشید که از این موضوع مطلع می شوید.
سوال پنجم : آیا دنیایی که در بازی خلق می شود کاملا جدید و ساخته پرداخته تیم طراحی CD Projekt RED است یا صرفا برداشتی جدید از دنیای ما و مکان های آن مثل نیویورک، لس آنجلس و غیره خواهد بود؟
Marcin Momot: داستان Cyberpunk در مکان های مختلفی از دنیا روایت می شود، اما تمرکز اصلی ما بر روی مکان Night City استوار است. اما یک چیز مسلم است و آن هم اینکه ما قصد داریم بازی را در فضای دنیایی وسیع و پویا عرضه کنیم که با اصول اولیه ما برای ساخت بازی هم خوانی دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا