اخبار بازی

ویژگی‌های گیمینگ به روز رسانی جدید ویندوز 10 برای Xbox One

مایکروسافت قصد دارد با آپدیت و به روز رسانی جدید ویندوز 10 که تابستان امسال در دسترس قرار خواهد گرفت، ویژگی‌های گیمینگ بیشتری را برای این سیستم عامل و همچنین کنسول Xbox One را برای کاربرها فراهم کند. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید. 

برخی از این ویژگی‌ها در رویداد Microsoft Build امسال معرفی شدند و یکی از آن‌ها که قبلا توسط کاربرها و گیمرهای این کنسول، بارها تقاضا شده بود، بک گراند موزیک است. بک گراند موزیک به کاربرها این امکان را می‌دهد که حین پخش و گوش دادن به موزیک توسط برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های Xbox One، کارهای خود را با کنسول انجام دهند. 

دیگر ویژگی این به روز رسانی، دستیار شخصی هوشمندی به نام کورتانا است که در طول گذشت زمان، باهوش‌تر خواهد شد. کورتانا به عنوان دستیار شخصی و گیمینگ‌تان، به شما کمک می‌کند تا از بازی‌ها جدید و چالش‌های مختلف به همراه تخفیفات استور و فروشگاه اکس باکس لایو، با خبر شوید. کورتانا، کاربرها را برای انجام کارهای مختلف‌شان راهنمایی کرده و به به عنوان یک دستیاز گیمینگ، پیشنهادهای خوبی خواهد داد.  

همچنین این به روز رسانی، بخش استور و فروشگاه ویندوز 10 و Xbox را یکپارچه خواهد کرد. این حالت، به کاربرها اجازه خواهد داد تا با هر دستگاهی که با اکوسیستم مایکروسافت در ازتباط است، به فروشگاه و استور دسترسی داشته باشند. این حالت برای پیش خرید بازی‌ها، خرید Season Pass آن‌ها و نسخه‌های گوناگون از هر بازی و چیزهای بیشتری است. 

هنوز تاریخ معینی برای عرضه این آپدیت اعلام نشده است اما از آن‌جایی که این به روز رسانی به مناسبت سالگرد ویندوز 10 است، به احتمال خیلی فراوان در یکی از روزهای ماه جولای عرضه خواهد شد چرا که این سیستم عامل، در بیست و نهم ماه جولای سال 2015 عرضه شده بود.  

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا