اخبار بازی

ویژگی‌های جدیدی از طریق به‌روزرسانی به Final Fantasy XV اضافه خواهد شد

با اینکه فرآیند ساخت و توسعه‌ی بازی مورد انتظار Final Fantasy XV به اتمام رسیده [Gold شده]، اما Square Enix اعلام کرده که تصمیم دارد از طریق یک به‌روزرسانی رایگان، ویژگی‌های جدیدی به آن بیفزاید.

شرکت Square Enix این خبر را از طریق توییتر خود به اشتراک گذاشته که بدین شرح است:" ما روز دوشنبه اخبار مهمی را پیرامون بهبودها و ویژگی‌های جدید افزوده شده توسط تیم توسعه‌ به بازی Final Fantasy XV، که قرار است روز سه شنبه 9 آذر [29 نوامبر میلادی] عرضه شود، به اشتراک خواهیم گذاشت. Final Fantasy XV گلد شده، اما تیم توسعه همچنان بر روی آن کار می‌کند و تصمیم دارد ویژگی‌های جدیدی به آن بیفزاید که هفته‌ی بعد بیشتر پیرامون آن صحبت خواهیم کرد. این ویژگی‌های اضافی به صورت خودکار، روز نخست عرضه‌ی این بازی دانلود خواهند شد که ما اطمینان داریم از آن‌ها لذت خواهید برد."

این خبر با صراحت مشخص می‌کند که روز نخست عرضه‌ی بازی، شاهد یک به‌روزرسانی خواهیم بود که حاوی ویژگی‌های جدید گیم‌پلی می‌باشد. چندی پیش نیز شایعه‌ای در سطح اینترنت پخش شد مبنی بر اینکه، قرار است به‌روزرسانی‌ای 7 گیگابایتی برای این بازی در روز نخست انتشارش عرضه گردد که این خبر به نوعی آن را تائید می‌کند.

پیش از این Square Enix تمایلی به عرضه‌ی به‌روزرسانی روز نخست برای این بازی نداشت، چراکه بسیاری از علاقه مندان این بازی به اینترنتی مناسب جهت دریافت به‌روزرسانی‌ روز نخست دسترسی ندارند و در نتیجه‌ی به تجربه‌ی نخست آن‌ها لطمه وارد می‌شود؛ اما با توجه به بزرگی این بازی، عرضه‌ی مواردی این چنینی امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.

بازی مورد انتظار Final Fantasy XV به صورت جهانی روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا