اخبار بازی

ولو آماده بازگشت به دنیای Half-Life

طی گفت و گویی در سایت ردیت، گیب نویل رییس استودیوی ولو گفت که آن‌ها در حال تولید بازی‌های جدیدی هستند. در ادامه همراه بازی‌سنتر باشید.

وقتی نوبت به سوال اجتناب ناپذیر در خصوص HL3 رسید، نویل به شوخی پاسخ داد: «حرف شماره 3 نباید زده شود!» ولی در کنار آن تایید کرد که این کمپانی در حال کار روی حداقل یک عنوان تک نفره است. در گفت و گویی دیگر نیز زمانی که از وی پرسیده شد آیا ولو قصد بازگشت به دنیای HL یا پورتال در یک بازی جدید را دارد پاسخ او مثبت بود. البته این به معنی تایید HL3 نیست ولی با این توضیحات، وجود یک عنوان مرتبط با HL دیگر غیر ممکن نیست.

نویل همچنین در واکنش به شایعات اخیر از یک منبع ناشناس در خصوص اینکه HL3 وجود خارجی ندارد، مثل همیشه باعث ایجاد ابهام شد و به شوخی پاسخ داد: «من شخصا همه منابع ناشناس اینترنت را باور دارم!»

در کنار ساخت بازی‌های جدید، نویل همچنین اذعان داشت آن‌ها، همانطور که انتظار می‌رفت کماکان از انجین Source 2 در بازی‌هایشان استفاده خواهند کرد و در کنار آن در حال کار روی پروژه‌هایی برای VR هستند: «ما در حال ادامه کار روی Source 2 به عنوان بستر اصلی ساخت بازی‌هایمان هستیم. در کنار Dota 2 که به تازگی به این انجین نقل مکان کرده است، در حال ساخت پروژه‌های معرفی نشده‌ای نیز هستیم. ما دوست داریم همه اینجا در ولو در نهایت برای ساخت بازی‌ها از این انجین استفاده کنند. همچنین قصد داریم انجین Source 2 را نهایتا به صورت رایگان در اختیار همه سازندگان بازی قرار دهیم.»

به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور عناوین Team Fortress 2 و CS: Go نیز به انجین Source 2 نقل مکان کنند.

زمانی که از نویل در خصوص یک L4D در آینده سوال شد وی توضیح داد که محصولات جدید در ولو معمولا از ترکیب تکنولوژی جدید، افراد علاقمند به این تکنولوژی ها و یک بازی که پتانسیل عملی سازی این چالش‌های تکنولوژی و دیزاین را داشته باشد، ساخته می‌شود. او L4D را یک مکان مناسب برای خلق داستان سرایی مشترک توصیف کرد. اگرچه وی چیزی را تایید نکرد ]مثل همیشه[ ولی چندی پیش شایعاتی در خصوص L4D3 از منابع مختلفی به بیرون درز کرده بود.

علاوه بر صحبت در خصوص بازی‌ها، نویل از آینده استیم و تلاش آن‌ها برای بهبود سرویس به مشتریان در استیم صحبت کرد و از علاقه خود برای هرچه بهتر کردن این سرویس محبوب نزد PC بازها در آینده خبر داد. 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا