اخبار بازی

وجود Cross-Play در Tekken 7 به سونی بستگی دارد

«باندای نامکو» مطمئن نیست که عنوان «تکن ۷» از قابلیت Cross-Play میان دو پلتفرم PS4 و Xbox One پشتیبانی می‌کند یا خیر. به گفته آن‌ها این تصمیم برعهده «سونی» است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

یکی از هوادارن این عنوان در توییتر از «Michael Murray»، طراح «تکن ۷»، پرسیده که آیا این عنوان از قابلیت Cross-Play میان کنسول‌ها حمایت می‌کند یا خیر. آقای «مورای» سوال ایشان را چنین جواب داده است.

 

«لطفا از سونی بپرسید (بخواهید). مایکروسافت از قبل آشکارا اعلام کرده که به Cross-Play علاقه دارد.»

 

«سونی» در گذشته از کراس-پلی حمایت کرده است، اما فقط با پلتفرم PC. از جمله عناوینی که میان پلتفرم «سونی» و PC قابلیت کراس-پلی داشته‌اند می‌توان به «فینال فنتزی ۱۴»، «استریت فایتر ۵» و «راکت لیگ» اشاره کرد که از میان آن‌ها «راکت لیگ» میان PC و Xbox One نیز کراس-پلی دارد.

 

هرچند، وقتی بحث کراس-پلی میان بازیکنان PS4 و Xbox One مطرح می‌شود این موضوع کاملا بی‌سابقه بوده و وجود خارجی ندارد. در گذشته «مایکروسافت» نسبت به کراس-پلی مطمئن نبود اما حال بیشتر به آن علاقمند است. باید منتظر ماند و دید که «سونی» نیز همچین حسی دارد یا خیر.

 

خوبی کراس-پلی به آن است که جمعیت بازیکنان آنلاین یک عنوان را بالا می‌برد. بعضی تجربه‌های آنلاین اگر به اندازه کافی بازیکن در آن‌ها وجود نداشته باشد، آزاردهنده می‌شوند. اگر بتوانید (به واسطه کراس-پلی) بر روی سایر پلتفرم‌ها بازیکن پیدا کنید نباید دیگر همچین مشکلی برایتان ایجاد شود.

 

«تکن ۷» تا قبل از سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی، PS4 و Xbox One عرضه نمی‌شود. امیدوارم به هنگام انتشار، این عنوان از کراس-پلی حمایت کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا