اخبار بازی

هوش مصنوعی FIFA 14 در کنسول های نسل بعدی قوی تر است

نسخه ی PS4 و XBONE از FIFA 14 با به کار گیری توان این کنسول ها، دارای هوش مصنوعی قدرتمند تری خواهد بود.

آقای David Rutter در صحبتی که با یوروگیمر داشته، روش های مختلفی که نسخه های مربوط به نسل بعد از نسل حاضر یعنی PS3 و X360  بهتر خواهد بود را عنوان کرده است.

وی اذعان داشته: "ما می‌خواستیم رفتار و عملکرد بازیکنان و هوش مصنوعی را ارتقا دهیم. مقدار زیادی از این مسئله وابسه به فیزیک، قدرت تصمیم گیری و طرز حرکت آن ها بوده و ما تقریبا چهار بار این تصمیم گیری ها را پردازش کرده ایم."

در ادامه: "ویژگی جدیدی که به بازی اضافه شده، "Pro Instincts" نام دارد و بر پایه قدرت پردازش کنسول های نسل بعد است که به ما این اجازه را می‌دهد تا امکان پیش بینی حرکات شما (دست شما را خواندن) را برای بازیکنان فراهم کنیم. برای مثال، بازیکنی که در زمین در حال دویدن است، ناگهان جلوی وی تکلی زده می‌شود که معمولا دو حالت پیش می آید: یا تکل به پای بازیکن برخورد کرده و او را متوقف می‌کند یا برعکس. در نسل بعد کنسول ها، ما می‌توانیم تمامی ریزه کاری های ممکن در این برخورد را پیاده کنیم و در این حالت، بازیکن سعی خواهد کرد تا مورد اثابت تکل قرار نگیرد و از برخورد جلوگیری کند."

همچنین، نسخه های نسل جدید، نسبت به نسل حاضر، دارای " تقریبا 10 برابر انیمیشن" بیشتر خواهند بود و علاوه بر اجرا شدن روی کیفیت 1080p، امکان داشتن تماشاچی های واقعی تر را نیز خواهند داشت.

FIFA 14 قرار است در ماه نوامبر، برای کنسول های نسل بعد و برای 3DS، PC، PS2، PS3، PSP، Vita، Wii و Xbox 360 عرضه شود. نسخه های رایگانی نیز برای سیستم عامل Android و iOS خواهد داشت.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا