اخبار بازی

همه فن حریف گیگابایت، این بار با چاشنی P110-D3

کمپانی گیگابایت تولید کننده پیشرو در طراحی و تولید مادربرد و کارت گرافیک، اینبار نیز با عرضه محصولی در رده ی Entry لذت بهره جستن از کیفیت را به آن دسته از کاربرانی که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه برای استفاده از نسل 6th  پردازنده های اینتل یعنی Skylake هستند را می دهد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

GIGABYTE

مادربرد GA-P110-D3 در اندازه استاندارد ATX است. این مادربرد با دارا بودن ویژگی های انحصاری Ultra Durable  نوید کیفیتی تضمین شده را به کاربران می دهد، این محصول بر پایه سوکت 1151 و چیپست H110 اینتل تولید شده و از تمامی پردازنده های نسل 6th اینتل پشتیبانی می کند. این مادربرد انرژی مورد نیاز پردازنده را از یک کانکتور 8 پین از منبع تغذیه می گیرد و توسط مدار تغذیه‌ی ۴+۱  به پردازنده می رساند همچنین با برخورداری از دو شکاف DIMM از 32GB حافظه DDR4 تحت پیکره بندی دو کانال (Dual-channel) پشتیبانی می کند.

 

GIGABYTE

در بخش درگاه های ذخیره سازی با 4 عدد کانکتور SATA 6Gb/s روبرو هستیم، همچنین می توان به یک کانکتور M.2 اشاره کرده که جهت استفاده از SSD های پر سرعت M.2 تعبیه شده است. در قسمت پانل اتصال می توان به خروجی های تصویر HDMI با پشتیبانی از رزولوشن 4K و خروجی ‌D-Sub  به همراه ۲ درگاه USB 3.0 و ۲ درگاه ‌ّUSB 2.0 و خروجی COM و Parallel در کنار خروجی های PS2 اشاره کرد و در قسمت صوتی این مادربرد با استفاده از چیپست ALC 887 ساخت کمپانی Realtek وظیفه پردازش صدا را بر عهده دارد که با ترکیب خازن های الکترولیتی و قسمت ایزوله صوتی و خروجی ۵.۱ کاناله، کیفیت خروجی صدا را تضمین می کند.

 

GIGABYTE

 

شکاف های توسعه این مادربرد شامل 1 عدد PCI-Express X16  3.0 و 3 عدد PCI-Express X1 به همراه 3 عدد PCI می باشد که خیال همه کاربران را جهت استفاده از انواع گوناگون کارتهای توسعه راحت می کند. کمپانی گیگابایت همچنین با قرار دادن بستۀ نرم افزاری کاملی به همراه این مادربرد که شامل اپلیکیشن اختصاصی گیگابایت (APP center) می باشند کاربران را در استفاده از حداکثر پتانسیل این مادربرد یاری می دهد. در پایان با توجه به نیاز های روزمره این برد یکی از بهترین انتخاب ها برای کامپیوترهای صنعتی و اداری محسوب می شود که به همراه ۳ سال خدمات آواژنگ در بازارهای کشور در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا