اخبار بازی

همه‌ی قسمت‌های بازی Batman: The Telltale Series تا آخر 2016 عرضه خواهند شد

استودیوی Telltale Games سالی شلوغ را با عناوینی از جمله «Tales from the Borderlands» و «Minecraft: Story Mode» سپری کرده است. این استودیو قرار است که جدیدترین بازی ماجراجویی خود را برای تابستان آماده کند. این بازی «Batman: The Telltale Series» است و در جدیدترین اطلاعات بدست آمده از آن، مشخص شده است که داستان‌ اولین سری اپیزودیک از Batman، تا آخر امسال به پایان خواهد رسید. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

آقای Job Stauffer [سرپرست ارتباطات خلاق این استودیو] در صحبتی با GamesRadar+، مشخص کرد که همه‌ی اپیزودها و قسمت‌های بازی «Batman: The Telltale Series» تا قبل از پایان امسال عرضه خواهند شد. این بازی دارای پنج اپیزود است و بر خلاف دیگر عناوین این استودیو، احتمالا عرضه هر اپیزود را به صورت ماهانه خواهیم دید. 
تاریخ عرضه دقیق بازی مشخص نشده است و تنها فصل تابستان را به عنوان زمان عرضه آن اعلام کرده‌اند. اما Job Stauffer این نکته را اضافه کرد که این بازی به زودی روانه بازار خواهد شد.

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا