اخبار بازی

هجوم هلگاست ها به Lost Planet 2

کپکام سیر متوالی و رگباری بازارگرمی خود برای طرفداران سونی را همچنان ادامه می دهد. به دنبال معرفی پوسته Monster Hunter بازی Lost Planet 2  بصورت انحصاری برای پلی استیشن 3، اینبار نوبت به هلگاست ها رسیده که به سرزمین گمشده هجوم ببرند. این دو پروسته هر دو بصورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن در ماه June منتشر می شود. به گفته Brian Keltner دو پوسته کارکترهای هلگاست به صورت رایگان و Downloadable در ماه بعد عرضه خواهد شد. 

"پوسته ای که پیش رو داریم به دنبال پوسته قبلی Monster Hunter در ماه بعد برای طرفداران پلی استیشن سرتاسر جهان قابل دسترس خواهد بود. از منوی "My Page" بازیبازها قادر به ساخت و سفارشی کردن کاراکتر منحصر به فرد خود برای حضور در دنیای آنلاین Versus می باشند.  پس از به اتمام رساندن بازی در حالت Campaign، بازیباز قادر است کاراکتر سفارشی خود در دنیای آنلاین را به حالت داستانی چند نفره پورت بکند. با این حال که در بازی گزینه های زیادی برای آزاد شدن از جمله head, torso, arm, leg, و backpack وجود دارد، اما پوسته های Helghast, Monster Hunter, Dead
Rising’s  Frank West, و
Resident Evil‘s Albert Wesker بصورت یک دست بوده و در یک مرحله سفارشی می شوند. بدین معنا که پوسته های ذکر شده تنها یک قطعه به حساب می آیند و با انتخاب آنها دیگر قادر به تغییرات جزئی نخواهید بود."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا