اخبار بازی

هایپ CD Projekt از گرافیک نسخه‌ی 360 بازی Witcher 2

شرکت CD Projekt RED بر این است که موفقیّت نسخه‌ی کامپیوترهای‌ شخصی عنوان The Witcher 2: Assassin's of the Kings را بار دیگر و اینبار در حوزه‌ی اکس‌باکس360 رقم بزند. البتّه هدف سازنده اینگونه است که جلوه‌های بصری نسخه‌ی360 به خوبی گرافیک نسخه‌ی اصلی -با تنظیمات معمولی (Medium)- باشد.

البته با قولی که CD Projekt داده است، می‌توان تضمین کرد که گرافیک بر روی 360 از حالت حداقل (Minimum) نسخه‌ی اصلی بیشتر و بهتر خواهد بود.

تهیه کننده‌ی ارشد، تامس گاپ (Tomasz Gop) طی مصاحبه‌ای با سرویس خبری یوروگیمر تصریح کرد: "نسخه‌ی اکس‌باکس بازی از تنظیمات کمینه‌ی کامپیوتر‌های شخصی بهتر جلوه خواهد کرد.

قول نمی‌دهم امّا، هدفی که ما در حال حاضر داریم، این است که بازی بسیار به سطح معمولی (Medium) در نسخه‌ی اصلی مشابه شود."

این استودیو در آخرین هفته‌ی نمایشگاه E3، نسخه‌ی اولیّه‌ای از محصول را به نمایش درآورد که بر روی اکس‌باکس360 اجرا می‌شد.

این محصول برای 360 اواخر سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد، سازنده‌ی لهستانی بازی اطمینان دارد که بین عناوین کنسولی چشم‌نواز ظاهر خواهد شد.

گاپ می گوید: "در حقیقت، گزافه‌گویی‌های کلانی قابل رؤیت است که افرادی می‌خواهند اندازه‌ی بافت‌های بازیشان یا اینکه محصولشان چقدر از حافظه را اشغال می‌کند را به رخ بکشند و دعوت به مبارزه کنند.

عنصر اصلی اندازه‌ی کشتی نیست؛ بلکه تاثیر واقعی را حرکات موج دریا بر کشتی می‌گذارند!

ما بر این باور هستیم که قدرت اصلی سری The Witcher، در کارگردانی هنری آن است. در این باب می‌توان خاطر نشان کرد، حتّی آنهایی که نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی را با کمترین جزئیّات (Minimum) تجربه کرده‌اند، از رضایت بخشی جلوه‌های بصری خبر داده‌اند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا