اخبار بازی

نگران Master Chief نباشید، او همچنان ستاره قسمت 5ام است

چندی پیش بود که صداپیشه‌ی شخصیت جدید عنوان Halo مامور Locke از قابل بازی بودن شخصیتش خبر داد و به نوعی آن را محور اصلی داستان دانست، اما حالا پس از گذشت مدتی Bonnie Ross در طی مصاحبه‌ای قسمت‌های بیشتری از داستان را شرح داده و به گوشه رانده شدن Master Chief را رد کرده است.

او در طی این مصاحبه اذعان کرد که Locke تنها یکی از شخصیت‌های اصلی داستان است و Master Chief همچنان قهرمان داستان مانده است. او همچنین از یک شخصیت منفی کاملا جدید نام برد، شخصیتی که به احتمال زیاد جای Didact نسخه 4ام را خواهد گرفت.
بعد از مرگ شخصیت‌های مختلف داستان 343 تصمیم به گسترش و ورود شخصیت‌های جدید به داستان گرفته است یا به ادامه این فرانچایز کمک کند، اشخاصی مانند Sarah Palmer از عنوان Halo Spartan Assault:

 

" پس از کشته شدن شخصیت‌های کمکی در Halo ما تنها Master Chief را داریم. با این کار ما امکان خلق شخصیت‌هایی با عمق بیشتر را خواهیم داشت از طرفی Master Chief یک قهرمان است اما ما قصد دادن یک نقش کمکی را به آن داریم."

 

Locke نیز به عنوان یک جنگجوی افسانه‌ای در Halo: The Mater Chief Collection، در کنار Arbitar و به عنوان یک شخصیت غیرقابل بازی حضور خواهد یافت حضوری که Ross به عنوان یک راهنما برای روشن شدن بیشتر داستان قسمت 5ام سری از آن یاد کرد.

منبع

کامیار صیاد

Knowledge is power, guard it well

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا