اخبار بازی

نگاهی به فناوری نمایشگر های مخصوص بازی BenQ

نمایشگر های مخصوص بازی با ابعاد بزرگ، طراحی جذاب و متفاوت، مشخصات فنی به روز و در نهایت بهینه سازی نرم افزاری و سخت افزاری برای ارائه بالاترین کارایی در بازی ها شناخته می شوند و گیمرها چنین مواردی را برای انتخاب یک نمایشگر مخصوص بازی مد نظر قرار می دهند. کمپانی BenQ به عنوان تولید کننده نمایشگر های حرفه ای و مخصوص بازی، یکی از پر طرفدارترین برند ها برای کاربران و به خصوص تیم های مخصوص بازی حرفه ای جهان به شمار می رود.

 src=/files/benq1(1).jpg style=

 

 بنکیو در سال 2015 تولدی دوباره داشته و با محصولات متعدد و قابل توجه خود حضور پر رنگی در بازار های جهانی به ثبت رسانده است. در این مقاله به برخی از امکانات نمایشگر های مخصوص بازی بنکیو خواهیم پرداخت.

 

فناوری Black eQuilizer

شدت سطح مشکی در نمایشگر ها به دلیل عدم بهینه سازی برای شرایط متفاوت در برخی مواقع به شدت آزار دهنده می شود و کاربران برخی از فریم های جذاب و حیاتی در بازی ها را به این دلیل از دست می دهند. از جمله می توان به بازی های سبک تیر اندازی اشاره کرد که این مشکل، سبب عدم شناسایی صحیح دشمن می شود و شما به سادگی Game Over می شوید.

 src=/files/benq2(1).jpg></p><p dir=RTL style= 

سوئیچ آسان بین تنظیمات

قابلیت انجام تنظیمات متعدد و به کارگیری آنها در شرایط مختلف یکی از امکانات نمایشگر های مخصوص بازی BenQ به شمار می رود. بنکیو با به کارگیری ابزاری به نام S Switch به کاربران امکان می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن با فشردن یک کلید بین سه نوع تنظیمات مختلف سوئیچ کنند. به عنوان مثال می توانید سه تنظیمات مختلف برای بازی، فیلم و وبگردی در نظر گیرید و با فشردن یک کلید بین این شرایط سوئیچ کنید.

 

 src=/files/benq3(1).jpg /></p><p dir=RTL style= 

تنظیم آسان زاویه دید

به طور حتم تنظیم زاویه دید برای یک نمایشگر ویژگی جدیدی به شمار نمی رود، اما تنظیم آسان پایه نمایشگر برای بهبود زاویه دید به صورت عمودی یک ویژگی بسیار لذت بخش خواهد بود. طراحی خاص پایه نمایشگر های بنکیو قابلیت تنظیم آسان نمایشگر را فراهم می سازد تا کاربران با توجه به شرایط قرار گیری پشت میز کامپیوتر، پایه نمایشگر را زاویه دلخواه ثابت نگه دارند.

 

 src=/files/benq4(1).jpg style=

 

فناوری Flicker-Free

سوسو زدن و پرش تصویر در بسیاری از نمایشگر ها امری طبیعی به شمار می رود. بنکیو با به کار گیری فناوری اختصاصی Flicker-Free به کاربران اجازه می دهد تا از نمایشگر برای مدت طولانی استفاده کنند و هیچ گونه خستگی چشم بر اثر سوسوزدن و پرش تصویر مشاهده نمی شود.

 

 src=/files/benq5.jpg style=

 

فریم پنل مات

فریم پنل براق در نمایشگر های مخصوص بازی سبب بازتاب نور صفحه نمایش و در نتیجه خستگی زودرس چشم کاربران می شود. با توجه به دریافت بازخورد از گیمرهای e-Sports، طراحان کمپانی بنکیو از فریم مات در پنل نمایشگر های مخصوص بازی خود بهره می برند. با به کارگیری فریم مات در نمایشگر، تمام توجه گیمرها روی بازی متمرکز می شود.

 

 src=/files/benq6.jpg style=

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا