اخبار بازی

نویسنده «Portal 2» به شرکت «Valve» بازگشت

با توجه به شواهد و اطلاعات جدید، به نظر می‌رسد که جی پینکرتون (Jay Pinkerton)، یکی از نویسندگان بازی «Portal 2»، به شرکت «Valve» بازگشته است.

در سال 2017 میلادی تعدادی از نویسندگان اصلی «Valve» از این شرکت خارج شدند. ابتدا اریک ولپا (Erik Wolpaw) در ماه فوریه و سپس چت فلیژک (Chet Faliszek) در ماه مه این شرکت را ترک کردند. به دنبال آن‌ها، جی پینکرتون نیز در ماه ژوئن از این شرکت خارج شد. این سه نفر، نویسندگان اصلی بازی «Portal 2» هستند. اکنون پس از حدود یک سال، یکی از نویسندگان بازی «Portal 2» یعنی جی پینکرتون به این شرکت بازگشته است.

البته، جی پینکرتون علاوه بر «Portal 2»، بخش‌هایی از دو بازی«Left 4 Dead» و «Left 4 Dead 2» را نیز نوشته است. او همچنین در نوشتن بعضی محتویات جالب و اضافی شرکت «ولو» مثل کمیک‌های Team Fortress 2 هم نقش داشته است.

خبر بازگشت پینکرتون ابتدا توسط یکی از کاربران سایت ردیت (با نام OWLverlord) منتشر شد. این کاربر، نام پینکرتون را به همراه بیوگرافی کوتاهی از او در بخش کارمندان شرکت ولو مشاهده کرده بود. با این حال، با پیگیری سایت PC Gamer، «ولو» این خبر را به صورت رسمی تایید کرد.

باید منتظر ماند تا ببینیم که پینکرتون در حال حاضر در شرکت «Valve» مشغول به چه کاری است. چندی پیش نیز مشخص شده بود که این شرکت در نمایشگاه گیمزکام حضور دارد. با این اوصاف، بعید نیست که «ولو» به فکر ساخت یک بازی جدید باشد تا شاید خواسته‌های طرفدارانش را برطرف کند.

منبع: PC Gamer

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا