اخبار بازی

نظر Fils-Aime پیرامون لیست بازی های PS4 و Xbox one: خسته کننده

رئیس کمپانی نینتندو آمریکا آقای Reggie Fils-Aime طی جدیدترین مصاحبه خود در IGN از ارزش Wii U در پاییز امسال دفاع می کنند.
چندی قبل اعلام شد که از تاریخ 20 سپتامبر قیمت کنسول Wii U در آمریکا پنجاه دلار پایین خواهد آمد. از آقای Reggie سوال شد که مشوق مردم برای انتخاب نینتندو چیست؟ این در حالی است که کنسول این کمپانی 100 دلار از رقیبان ارزانتر است.
آقای Reggie Fils-Aime پاسخ می دهند: "همه چیز درباره بازی ها است. سیستم های رقیب لیست بازی های خود را که قرار است عرضه شود اعلام کرده اند. من اجازه دارم که بگویم Meh (خسته کننده). من پس از نگاه به لیست خودمان حسی خوبی دارم. ما Zelda،Donkey Kong،Mario و عناوین بزرگی نظیر Pikmin 3 و Wonderful 101 را داریم. من حس خوبی نسبت به این لیست و ارزشی که برای مشتریان قرار می دهیم دارم."

لازم به ذکر است رقیبان Nintendo نیز تکنولوژی هایی جدیدی را به همراه دارند نظیر cloud و قابلیت بازی به صورت cross-platfrom بین کنسول خانگی و دستی. برای این مورد Nintendo چه پاسخی دارد؟
آقای Fils-Aime ادامه می دهند: "ما تکنولوژی cloud را از طریق Wii U ارائه می کنیم. Nintendo TVii تماما تکنولوژی cloud است. تفاوت اینجاست که ما درباره تکنولوژی صحبت نمی کنیم. ما می خواهیم درباره تجربه صحبت کنیم. ما می خواهیم مصرف کنندگان سرگرم شوند. Nintendo در مقابل دیگر رقبا به جای تکنولوژی به ارزش سرگرمی و تفریج میپردازد."

به نظر شما عملکرد Nintendo در پاییز امسال چگونه خواهد بود؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا