اخبار بازی

نسخه PC برای MK9 در دست بررسی

Ed Boon، خالق سری MK در جریان Gamescom در مورد نقشه‌های خود برای MK9 صحبت کرد.

او باز هم در ابتدای سخنرانی خود به متعادل و بالانس بودن MK9 اشاره کرد. وی به مشکلات آزار دهنده Mortal Kombat vs. DC اشاره کرد و گفت که تیم آن‌ها در تلاش است تا بازی را به گونه‌ای بسازد که پس از مدتی برای بازیباز خسته کننده نشود و همیشه راهی برای تازه نگه داشتن بازی باشد.

یکی از این راه‌ها، DLCهایی است که Ed Boon به آن‌ها لقب Aggressive(پرخاشگرانه) می‌دهد.

" ما قصد داریم DLCهای بازی را واقعا با خشونت بالا طراحی کنیم. همچنین با DLC می‌توانیم یک کاراکتر کاملا جدید و یا کاراکتری که از MK4 به بعد بوده را دوباره وارد بازی کنیم".

" پس روش ما برای معرفی کاراکتر‌های جدید بدین گونه است. آن‌ها در داخل دیسک بازی نیستند که بتوانید آنلاک کنید. شما باید واقعا آن‌ها را دانلود کنید". البته با توجه به اینکه بخش آنلاین MK9 قرار است بسیار برجسته باشد، راه حل‌هایی برای افرادی که DLC را خریداری نکرده‌اند هم اندیشیده خواهد شد.

وی در پایان اشاره کرد که احتمالانسخه PC نیز برای MK9 وجود داشته باشد.

" ما واقعا در حال بررسی این مورد هستیم. من از خودم می‌پرسم چه تعداد از افرادی که بازی‌های فایتینگ انجام می‌دهند PCباز هستند؟ ظاهرا در اروپا افرادی از این قبیل هستند و از آنجایی که ما با Unreal Engine کار می‌کنیم [ کار سختی نخواهد بود] و لازم نیست چندان تغییری نسبت به نسخه کنسولی بدهیم."
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا