اخبار بازی

نسخه PC بازی Batman: Arkham City ارزش صبر کردن را دارد

استدیوی Rocksteady توسعه دهنده بازی Batman: Arkham City به بازیکنان نسخه PC قول داد:"صبر کردن برای نسخه PC ارزش دارد."

این خبر در حالی منتشر شد که هفته گذشته Warner Bros خبر از تاخیری چند هفته ای برای نسخه PC بازی را داده بود. در خبر مذکور Warner Bros تاریخ عرضه نسخه PC را ماه نوامبر و نسخه کنسولی را همان تاریخ قبیل یعنی 21 اکتبر اعلام کرد.

آقای Sefton Hill کارگردان بازی Batman: Arkham City در حاشیه نمایشگاه Eurogamer EXPO به خبرنگار Eurogamer در این باره چنین گفت:"PC Gamer ها نباید از این تاخیر ناراحت شوند. این فقط یک تاخیر چند هفته ایست و اگر آنها یک رایانه قدرتمند دارند و سعی کنند این مدت را تحمل کنند می توانند از بازی ای با کیفیت بالاتر نسبت به نسخه کنسولی بهره ببرند."

او افزود:" ما به تمام اقار مختلف بازیکنان اهمیت می دهیم. چیزی که برای ما بسیار مهم است دارا بودن بازیکنان واقعی و طرفداران واقعی است. کسانی که بر روی پلتفرمشان بهترین می باشند. من خودم را بیشتر یک بازیکن کنسولی می دانم. من اکثر بازی ها را بر روی کنسول انجام می دهم، اما تعداد زیادی از کسانی که به صورت حرفه ای بازی را بر روی PC انجام می دهند نیز وجود دارند که همیشه مرا به جلو میرانند. آنها همیشه از ما توقعات بالایی دارند."

شماره اول بازی ار سوی طرفداران با استقبالی بی نظیر مواجه شد، و به نظر می رسد شماره دوم نیز به همان میزان موفقیت دست یابد.

او ادامه داد:" ما در شماره اول برای اینکه PC Gamer ها تجربه ای ناب از بازی داشته باشند دست به ابداعات فراوانی زدیم. و ما به دلیل داشتن همین هواداران سعی می کنیم همیشه بهترین بازی را به آنان تقدیم کنیم."

خب، PC Gamer ها چه انتظاراتی از بازی شما می تونن داشته باشن؟

Sefton Hill در جواب سوال بالا چنین گفت: "خوب این چیزی هست که ما نسبت بهش آگاهی داریم. اگر شما یک high-end PC دارید میتونید توقع مشاهده تکسچر هایی با جزئیات بالاتر رو داشته باشید. همچنین دنیای بازی بسیار واقعی تر خواهد بود. البته با گفتن این چیز ها شاید بازیکان کنسولی کمی به بازی شک کنند. اما اونها باید بدونند بازی بر روی هر دو پلتفرم Xbox360 و PS3 بسیار نرم و روان و در عین حال زیبا و قدرتمند اجرا میشه."

او افزود:" تمام تکسچر ها و ابزار ها با بالاترین رزولوشن ممکن ساخته شده اند. کسانی که واقعاً Pc رو دوست دارند، از انجام این بازی حساس رضایت خواهند کرد."

او در آخر گفت:" نسخه PC ارزش صبر کردن رو داره.این تاخیر هم زیاد طولانی نیست، فقط چند هفته هست.ما با تمام توان بر روی این بازی کار می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن اون رو به دست طرفداران برسونیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا