اخبار بازی

نسخه ی نهایی PS3 بدون چمن ,داراری جلوه های خون کمتر و کیفیت کمتر فیزیک لباس خواهد بود


2k در انجمن رسمی وبسایت خود در جواب به انتقادات یک کاربر در رابطه با کیفیت پایین نسخه ی PS3 بازی مافیا به کاربرین این انجمن خاطر نشان کرده است که نسخه ی نهایی این بای نیز برای PS3 دارای کمبود هایی خواهد بود.

اشکار است که بسیازی از مردم از اینکه نسخه ی PS3 بازی مافیا بدون چمن بود و جلوه های خون کمتری داشت و حرکات پیراهن در ان نسبت به سایر نسخه ها بی کیفیت تر بود کاملا گیج شده بودند.

بهتر است هر چه زودتر به اصل ماجرا بپردازیم و شما را از جواب Elizabeth Tobey مدیر ارشد بازاریابی 2K با خبر کنیم: (( هنگامی که مشغول طراحی مافیا 2 بودیم سعی شد تا بازی را برای هر سه پلتفرم بهینه سازی کنیم تا هسته ی اصلی تجربه ی بازی یکسانی را برای همه ی انها عرضه کنیم. به همین علت تفاوت هایی بین نسخه های مختلف این بازی وجود خواهد داشت. در مورد نسخه ی PS3 باید نکاتی را برای شما روشن کنم: این نسخه شامل چمن با کیفیت بالا و مقادیر زیاد خون نخواهد بود و حرکات پیراهن نیز کمتر جلب توجه خواهد کرد.))

این در حالیست که این پست در تضاد با اظهارات قبلی این شرکت بود که علت بدون چمن بودن دموی نسخه ی PS3 را در استفاده از نسخه ی از بازی که در مراحل ابتدایی ساخت بود دانسته بود و این مطمئنا باعث خشم بسیاری از طرفداران بازی خواهد شد.

مافیا 2 هفته ی اینده برای PC, PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.
منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا