اخبار بازی

نسخه ژاپنی Valkyria: Azure Revolution ژانویه سال آینده منتشر می‌شود

شرکت‌ «سگا» تاریخ عرضه نسخه ژاپنی «Valkyria: Azure Revolution» برای PS4 و PS Vita را ۱۹ ژانویه ۲۰۱۷ اعلام کرده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

نسخه PS4 این عنوان ۷۹۹۰ ین و نسخه PS Vita آن ۶۹۹۰ ین، قیمت خواهند داشت. نسخه‌های اولین پرینت این عنوان شامل کدی برای دانلود محتوای «Judgment Chapter: Vanargand Formation»، یک بخش داستانی کاملا صداگذاری شده، خواهند بود که وقایع یک روز قبل از داستان اصلی را بازگو می‌کند.

 

در صورت ثبت نام بر روی سایت اصلی این عنوان، شما کدی برای دانلود «یک بخش داستانی کاملا صداگذاری شده اضافی»، در روز عرضه بازی دریافت خواهید کرد.

 

آخرین دموی این عنوان سپتامبر ماه در نمایشگاه TGS قابل بازی خواهد بود، جایی که قرار است از تریلر جدید این عنوان نیز رونمایی شود. شرکت کنندگان به عنوان جایزه‌ای برای بازی کردن «Valkyria: Azure Revolution» در نمایشگاه، کدی برای دانلود نسخه PS4 دموی دوم این عنوان (Battle Demo Ver. 2.0) دریافت کرده، که می‌توانند اوایل ماه اکتبر آن را دانلود کنند. اگر شما از قبل دموی اول این عنوان را دارید، برای دانلود نسخه دوم دمو نیازی به کد جدید نخواهید داشت.

 

در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا