اخبار بازی

نسخه غربی Tales of Berseria اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

امروز شرکت «باندای نامکو» اعلام کرد که جدیدترین عنوان از سری «تیلز آف» یعنی «تیلز آف برسریا» اوایل سال ۲۰۱۷ در غرب منتشر خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«تیلز آف برسریا» داستان «ولوت کرو»، اولین شخصیت اصلی مونث در سری «تیلز آف»، را دنبال خواهد کرد. سه سال قبل از وقایع «برسریا»، دنیا از بیماری به نام «Demonblight»، که مردم را به هیولا تبدیل می‌کرد، رنج می‌برد. در یک شب «Scarlet Moon» (شبی که در آن رنگ ماه قرمز بوده و اصطلاحا «ماه خونین» نامیده می‌شود)، به «ولوت» خیانت شد. وی پدر و مادر خود را از دست داده و دست چپش نیز توسط نیروی عجیب بلعیده شد. حال ۳ سال بعد از وقایع آن شب، دنیا در حال بهبودی از بیماری «دیمن‌بلایت» است و «ولوت» برای یافتن شخصی که تمام زندگیش را از او گرفت، دنیا را جستجو می‌کند.

 

تم اصلی داستان «برسریا» در مورد «احساسات علیه عقل» بوده، و تمرکز آن بر روی منازعات میان افرادی است که از روی احساسات تصمیم گرفته و آن‌هایی که برای تصمیم گیری به عقل و منطق روی می‌آورند. آقای «فوکایا» تهیه کننده این عنوان همچنین می‌گوید که نام «برسریا» از افسانه «برسرکر»، جنگجویی با قدرتی عجیب و غیرقابل کنترل، گرفته شده است.

 

با وجود اینکه «برسریا» یک پیش درآمد برای عنوان «تیلز آف زستریا» به حساب می‌آید، اما اشاراتی به سایر عناوین سری «تیلز آف» نیز خواهد داشت. به عنوان مثال کشتی که «ولوت» و همراهانش با آن دنیا را جستجو می‌کنند «Van Elita» نام دارد، که نام کشتی موجود در «تیلز آف اترنیا» نیز هست. هرچند، ارتباط داستانی بین این دو عنوان وجود نخواهد داشت.

 

آقای «فوکایا» در انتها سیستم مبارزات این نسخه که «Liberation Linear Motion» نام دارد را نشان داده و به پیشرفت‌های آن نسبت به عناوین قبلی از جمله کنترل کامل بازیکن بر روی دوربین به هنگام مبارزات، و امکان شخصی سازی «Arte Combo»ها، اشاره کرد.

 

«تیلز آف برسریا» قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ برای کنسول PS4 و از طریق شبکه استیم برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. نسخه ژاپنی این عنوان نیز ۱۳ آگوست سال جاری برای پلتفرم‌های PS3 و PS4 منتشر خواهد شد. نسخه PS3 این عنوان به غرب نخواهد آمد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا