اخبار بازی

نسخه غربی Lady Layton برای ۲۰۱۷ تایید شد

«Lady Layton: The Millionaire Ariadone’s Conspiracy» که چندی پیش برای 3DS، اندروید و iOS تایید شد، حال قرار است توسط «Level-5 International America» سال آینده برای غرب نیز منتشر شود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

نسخه ژاپنی «LL:TMAC» قرار است بهار ۲۰۱۷ عرضه گردد. علاوه بر معرفی و تاریخ انتشار احتمالی، شرکت «Level-5» همچنین اعلام کرد که سری «پروفسور لایتون» تا امروز بیش از ۱۵.۵ میلیون نسخه در سرار جهان فروش کرده است.

 

در ادامه می‌توانید توضیحات منتشر شده توسط «Level-5 International America» در مورد این عنوان را مطالعه کنید.

 

«به عنوان یکی از شاهکار‌های «Level-5»، سری پازل ماجراجویی «پروفسور لایتون» تا امروز در سراسر جهان بیش از ۱۵.۵ میلیون نسخه فروخته است.  حال جدیدترین دنباله این سری، «LL:TMAC» – که قرار است برای 3DS، اندروید و iOS منتشر شود- برای عرضه در بهار سال ۲۰۱۷ در ژاپن، معرفی شده است.

 

نه تنها شخصیت اصلی این عنوان از «پروفسور لایتون» (هارشل لایتون) به «کت» (کاتریل لایتون) تغییر کرده، بلکه تعداد زیادی از شخصیت‌های آن کاملا جدید خواهند بود. تمرکز داستان بجای حل معما‌های داینامیک، بر روی حل چندین پرونده عادی و روزانه قابل مشاهده در زندگی شهروندان لندن خواهد بود، که سرعتی بیشتر و اتمسفری خنده‌دار تر را به این سری می‌آورد. این عنوان با وجود حفظ شاخص‌های ماجراجویی خود، آشناتر – و خنده‌دار تر- از همیشه است. سازندگان پازل‌ها و بازی‌های فکری و المان‌های اصلی این سری نیز کاملا جدید خواهند بود.

 

لطفا منتظر تجربه نسخه غربی سری «پروفسور لایتون» در سال ۲۰۱۷ باشید.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا