اخبار بازی

نسخه جدید Call of Duty برای عرضه در سال جاری تایید شد

«اکتیویژن» امروز به طور رسمی نسخه جدیدی از سری «Call of Duty» (ندای وظیفه) را تایید کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در حالی که تایید نسخه جدیدی از سری ندای وظیفه چندان حیرت انگیز نیست و این اثر با چرخه سالیانه عرضه می‌شود ولی امروز اکتیویژن ساخت نسخه جدید از این سری را تایید کرد. این نسخه توسط استدیو «اینفینیتی وارد» در حال توسعه و برای انتشار در تعطیلات سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است. لازم به یادآوری است که اینفینیتی وارد ساخت سری محبوب «Modern Warfare» (جنگاوری نوین) را کارنامه خود دارد و ندای وظیفه 2016، اولین اثرشان برای نسل جدید کنسول‌های خانگی پس از «ندای وظیفه: اشباح» است.
اکتیویژن حالا چرخه سه ساله، سه استدیو را برای این سری انتخاب کرده است، به شکلی که نسخه پیشین که «Black Ops III» نام داشت توسط استدیو «تری‌آرک» و نسخه سال 2014 توسط «اسلج‌همر گیمز» با نام «Advenced Warfare» ساخته شد.
همچنین امروز عرضه نسخه جدیدی از سری «Skylanders» برای امسال تایید شد. اکتیویژن افزود که دو بازی «Guitar Hero Live» و «Skylanders SuperChargers» پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند، به علاوه در خصوص ندای وظیفه جدید اینفینیتی وارد تایید کرد که انتظار فروش کمتری را نسبت به بلک اپس 3 دارد. سال 2015 میلادی برای «اکتیویژن بلیزارد» با درآمد $4.62 میلیاردی همراه بود که برای مقایسه این رقم در سال 2014 معادل $4.81 میلیارد بوده است.

ظاهرا برای شنیدن اخبار جدید پیرامون ندای وظیفه 2016، باید مدتی صبر پیشه کنیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا