اخبار بازی

نسخه بعدی Gears of War به ماهیت اصلی خود باز خواهد گشت

عنوان بعدی از سری بازی‌های Gears Of War که برای Xbox One منتشر خواهد شد، قصد بازگشت به ریشه‌ها و ماهیت اصلی خود را دارد. استودیو Black Tusk و توسعه‌دهنده ارشد این استودیو -Rod Fergusson- توضیحاتی را پیرامون نسخه بعدی این عنوان بیان کرده‌اند و اشاره داشته‌اند که از اهداف پیش رو نسخه بعدی، برگشتن به جوهر اصلی این سری است.

 

R.Fergusson که مجددا به تیم سازندگان Gears of War ملحق شده، در مصاحبه اخیر خود با Polygon گفته است: "ما باید نشان دهیم که ادعاهای ما پیرامون این IP، ادعاهایی حقیقی و قانونی است. ما به دنبال این هستیم که قبل از انجام دادن یک کار متفاوت، آن کار را درست و مطلوب انجام دهیم. ما می‌دانیم و این توانایی را داریم که چطور باید به این گفته خود عمل کنیم و آن را به مرحله اجرا برسانیم."

 

در ادامه:

"چیزهایی وجود دارد که حتی مردم هم تلاش می‌کنند آن‌ها را از روی ما کپی کنند. من فکر نمی‌کنم که شما این موارد را یافته باشید. من به سیستم کاورگیری فکر می‌کنم، استفاده از این سیستم در بازی ما با احساس خاصی همراه شده است، من هنوز به دنبال این هستم تا بتوانم مشابه این حس را در بازی‌های دیگر پیدا کنم. حرکت‌های نرم و روان، سنگینی و وزن قابل لمس کاراکترها، این‌ها مواردی هستند که وجودشان در سیستم کاورگیری هم حس می‌شود."

Fergusson هیچ گونه جزییات دیگری را در مورد ویژگی‌های داستانی نسخه بعدی Gears of War و اینکه قرار است در کجا و چه زمانی رخ دهد، در اختیار نگذاشته است. اما متذکر شده که بازی‌های گذشته، شکاف زمانی بزرگی و پرسش‌های بی پاسخی را ایجاد کرده‌اند.

"موارد و گزینه‌های پرشماری [در ارتباط با داستان و اتفاقات مرتبط با آن] وجود دارد، پس‌زمینه داستانی مرتبط با Emergence Day، موضوع Pendulum Wars که تا شماره سوم این سری ادامه پیدا کرده‌اند، من نمی‌دانم که این‌ها دقیقا همان مواردی هستند که ما بخواهیم به آن‌ها بازگردیم ولی فکر می‌کنم مکان‌ها و رخداد‌های گوناگون دیگری هم برای رفتن و بررسی کردن وجود داشته باشد."

در حال حاضر جزییات خاص و دقیق‌تری از نسخه بعدی Gears of War، تاریخ انتشار آن و موارد مشابه در دسترس نیست و باید تا آینده‌ای نزدیک و یا دور منتظر ماند.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا