اخبار بازی

نسخه اروپایی Cold Steel II دو ماه پس از نسخه آمریکای شمالی عرضه خواهد شد

شرکت «NIS America» ناشر نسخه اروپایی «The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II» اعلام کرده که این عنوان با دو ماه تاخیر نسبت به نسخه آمریکای شمالی آن منتشر خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

«Cold Steel II» که قرار است ۶ سپتامبر توسط شرکت «XSEED» در آمریکای شمالی منتشر شود، با تاخیری نزدیک به دو ماه در ۱۱ نوامبر به اروپا می‌آید.

 

در ادامه می‌توانید جزییات منتشر شده از این عنوان توسط «NIS America» را مطالعه کنید.

 

  • کلیات

داستان «Trails of Cold Steel II» یک ماه پس از آن درگیری قاطعانه‌ اتفاق می‌افتد که سرنوشت تمامی مردم امپراطوری «اروبانیا» را تغییر داد. این عنوان تاکتیکی نوبتی سریع، (که در آن مبارزات) با سیستم‌های توسعه یافته جدید «ARCUS» با تمام جزییاتی که هواداران به یاد دارند همراه بوده، و (شامل) سیستم جدید‌ «Overdrive»، راه‌های تازه برای جابجایی بر روی زمین و آسمان، دوستان و دشمنان جدید و حس تازه‌ای از امید، باز خواهد گشت. این در حالیست که «رین» به سختی تلاش کرده تا اشتباهاتی که باعث به وجود آمدن هرج و مرج در کشور شدند را جبران کند.

 

  • خصوصیات مهم این عنوان

 

  • دنباله‌ای که گذشته خود را به یاد دارد

 داشتن یک سیو پایانی از نسخه اول این عنوان «Trails of Cold Steel»، نه تنها مواردی چون «Stat» و آیتم‌های بهتر را برای شما به ارمغان می‌آورد، بلکه با به یاد داشتن انتخاب‌ها و روابط شما در دورانی که در آکادمی «Thor» سپری کردید، باعث به وجود آمدن مکالمات شخصیانه‌تری در طول داستان این نسخه خواهد شد.

 

  • سیستم «Link» با بخشی جدید به نام «Overdrive» باز می‌گردد

 ایجاد و بهبود روابط با دوستان و همراهانتان در طول داستان، همچنان به لطف سیستم «Combat Links» موجود در بازی، (در طول مبارزات) برای شما پاداش‌های متفاوتی چون درمان شدن، دفع ضربات و موارد بیشتر (توسط همرزمانتان)، به همراه خواهد داشت، در حالی که سیستم جدید «Overdrive» به شما و شخصیت «Link» شده همراهتان این اجازه را می‌دهد که تا سه دور به صورت پشت سر هم به دشمن حمله کرده و از گزینه‌های استراتژیک بیشتری در طول مبارزات بهرمند شوید.

 

  • از سراسر کشور متحد جمع‌آوری کرده و برای جنگ آماده شوید

 بگردید و ده‌ها عضو سابق آکادمی «تور» که هم ‌اکنون در نقاط مختلفی از کشور پخش شده‌اند را پیدا کرده تا به موارد انحصاری چون مغازه‌ها، اجناس جدید، بخش‌های تمرینی، سیستم‌های جدید و یک عالمه گفتگوی متفاوت، که دیگر به یکی از ارکان‌ سری «Trails» تبدیل شده‌اند، را بدست آورید.

 

  • با راه‌های جدیدی در آسمان و زمین جابجا شوید

یک کشتی هوایی شخصی به بازیکنان این اجازه را می‌دهد تا به راحتی در سرزمین‌های آشنا و مقاصد جدید فرود آیند، در حالی که سفر کردن بر روی زمین نیز با وجود حیوانات قابل راندن و همچنین موتور قابل شخصی‌سازی «آنجلیکا» از همیشه سریع‌تر شده است.

 

نسخه قبلی این عنوان، «Trails of Cold Steel»، دسامبر سال گذشته برای کنسول‌های PS3 و PS Vita  در غرب منتشر شد و توانست با جلب نظر هواداران و منتقدان، میانگین نمرات بسیار خوب ۸۶ را بدست آورده و حتی توسط تعدادی از منتقدین به عنوان یکی از بهترین عناوین نقش آفرینی ژاپنی موجود در میان تمامی بازی‌های کنسول PS3، خوانده شود.

 

« Trails of Cold Steel II» قرار است دنباله‌ای مستقیم بر آن عنوان باشد و داستان پر هیاهوی نسخه قبلی را دنبال کند. همانطور که اعلام شد نسخه آمریکای شمالی این عنوان ۶ سپتامبر و نسخه اروپایی آن ۱۱ نوامبر، برای PS3 و PS Vita منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا