اخبار بازی

نسخه‌ی نسل بعد FIFA 14 جلوه‌های بصری بهتری خواهد داشت

تهیه‌کننده اجرایی بازی FIFA 14 آقای David Rutter از مزیت های Rendering و افکت های بهتر در کنسول های نسل بعد صحبت کرد.

 

از او در مورد تفاوت‌ های نسخه های نسل حاضر و نسل بعد بازی سوال شد. (نسخه های نسل بعد بازی از موتور جدید EA یعنی Ignite Engine استفاده می‌کند). 

او در مصاحبه‌ای که با Arabic Gamers گفت: "یکی از تفاوت های بسیار محسوس در قابلیت Rendering بازی است."

"Ignite Engine به ما اجازه داده تا بازی را در رزولیشن 1080p و فریم‌ریت 60fps اجرا کنیم. ما در کنسول های نسل قبل هم HD بویدم ولی رزولیشن 720p بود ولی در نسل بعد ما Full HD 1080p خواهیم بود. که این بسیار ظاهر بازی را زیباتر و بهتر می‌کند البته فقط ظاهر بازی بهتر نشده بلکه گرافیک بازی بسیار بهتر و پویا تر شده است."

او همچنین گفت که Effect های اضافه شده به تجربه‌ی کلی بازی کمک می‌کند و با بازی واقع‌گرایانه تری در نسل بعد طرف خواهید بود.

در ادامه او اضافه کرد: "قسمت بعدی بهبود بازی این است که ما در نسل بعد می‌توانیم تکنولوژی نورپردازی بهتر و Shader های جدید بر روی سطح پوست بازیکن ها را اضافه کنیم پس همه چیز واقع‌گرایانه تر به نظر می‌رسد. بدیهی است که قسمت بزرگی از واقع‌گرایانه بودن بازی این است که ما تا می‌توانیم سر بازیکن های فوتبال را Capture کنیم تا آن‌ها واقعی تر به نظر برسند."

"سطح جزییات روی صورت بازیکن ها بخش بزرگی است که کمک می‌کند بازیکن های فوق‌ ستاره‌ای که در زمین هستند واقعی تر به نظر برسند."

 

FIFA 14 در تاریخ 24 سپتامبر و 26 سپتامبر به ترتیب در امریکای شمالی و اروپا برای X360 ,PC ,PS3 عرضه خواهد شد. نسخه‌های نسل بعد هم در روز عرضه دو کنسول Xone و PS4 در دسترس خواهند بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا