اخبار بازی

نسخه‌ی آزمایشی For Honor از طریق PSN ژاپن در دسترس است

نسخه‌ی آزمایشی [Demo] بازی For Honor در کشور ژاپن از طریق Playstation Network در دسترس است اما نه به صورت رایگان. این نسخه‌ی آزمایشی مخصوص منطقه‌ی آسیاست و برای تجربه‌ی آن باید هزینه کنید.

همانطور که ذکر شد، این نسخه هم اکنون از طریق PSN ژاپت با قیمت 100 ین قابل دریافت است. تجربه‌ی این نسخه از امروز تا پایان روز یک شنبه 2 آبان ماه [23 اکتبر میلادی] امکان پذیر خواهد بود. حجم این نسخه 13.1 گیگابایت است.

عرضه‌ی یک نسخه‌ی آزمایشی در ژاپن برای بازی‌ای مشابه For Honor خبری خوب برای یوبی‌سافت به شمار می‌رود. این به این معنی‌ست که این عمل موجب آشنایی بیشتر بازیکنان ژاپنی با این بازی خواهد شد. در عین حال، با توجه به عدم مشخص بودن وضعیت بازی Deep Down از شرکت کپکام [Capcom]، و مشابه بودن این دو بازی مذکور، این بهترین فرصت برای یوبی‌سافت خواهد بود تا بتواند در این بازار به موفقیت برسد.

اگرچه تمرکز این بازی بر روی بخش چند نفره است، اما این بازی شامل یک بخش تک نفره‌ی داستانی نیز می‌شود. بسیاری از بازی‌های AAA در حال نادیده گرفتن بخش تک نفره‌ی داستانی هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Star Wars Battlefront، نخستین Titanfall، Rainbow Six Siege و… اشاره کرد.

بازی For Honor روز سه شنبه 26 بهمن ماه [14 فوریه 2017 میلادی] به صورت جهانی برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا